Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mmm... Hyvä homma. Tuoretta lihaa tekiskin mieli!

[Ai nii mut vittu, meidän kohdallahan se oli no can do kun mulla on isompi hauis ja kaikki muukin... :( nyyh!]

Senkin ikärasisti...:jahas: Nyt tulet tänne sedän syliin, niin setä näyttää, mitä on tosi rakkaus!:evil:

ms evileve miks mega masa on niin iso? mikä on hänen reseptinsä noin massiiviseen kehoon?

Sori. "Resepteistä" ei voi puhua yleisellä ;) Mut kysyppä siltä kun seuraavaksi näet!

Tuosta kysymyksestä tulikin mieleeni: Onks sulla taas pakki sekasin? Ripulia? Vai ootko kännissä?

Tai sitten suhun iski vaan se vajaa älyinen kehon rakentajille tyypillinen tapa kirjoittaa kaikki mahdollinen erikseen eris nimistä ja yhdys sanoista lähtien. Kunto salille siitä ja hankkimaan isommat hauis lihakset jotta voit olla vakuuttavampi virtuaali bodaaja! ;)

Btw... Toi kysymys on esitetty useasti ja siihen olen myös vastannut ihan asiallisestikin, kerhon puolella vuonna miekka ja kilpi ja seiväs ja kirves. :thumbs:

Onko sulla pyssy enää kolmikymppisen jälkeen ollut seksielämää? Silloin ei kuulemma ole enää kovinkaan viriilissä kondiksessa...Kaveri kerto.

Täällä on ollu pitkin iltaa pelkkää milffiä, joten tungetaas väliin tasapainokkeeksi vähän nuorta lihaa.

Eikun toi äskeinen oli sulle... Täti ei osaa käyttää tietsikkaa... *Missä vitussa on se Wanha -hymiö? Vai eikä vanhat silmät enää näe*

Onko sulla pyssy enää kolmikymppisen jälkeen ollut seksielämää? Silloin ei kuulemma ole enää kovinkaan viriilissä kondiksessa...Kaveri kerto.
ON...Taitaa olla sitten kovat testotasot.:D

No No TYTSY...Pidetäänpäs sitä suuta vähän supussa...:whip:

Make me! :evil:

Pyssy... sorry Pussy... on perwo, mutta mä olen ihan kunnollinen. Ikä on vaan numeroita - vai miten se nyt menikään...? :rolleyes:

Naiset saakin olla vanhempia. Maturet on aaah :kuola:

Hoho. Repesin! :lol2:

Tänkö takia kaikki alle kolmekymppiset iskevät kiinni meihin "kypsyneisiin" naisiin? Eikö vanhalla enää homma toimi?

Eikun toi äskeinen oli sulle... Täti ei osaa käyttää tietsikkaa... *Missä vitussa on se Wanha -hymiö? Vai eikä vanhat silmät enää näe*

Nii katoppa meillä on tossa sama numero. Nii-i siinä missä lukee se AGE. Ollaan samiksia.

Jahas. Meiksi pääsee himaan. Eikun jonkun mestan kautta hakemaan paskaruokaa ja kotiin koneelle murjottamaan ja mässäämään :jahas:

I'll be back!

Nii katoppa meillä on tossa sama numero. Nii-i siinä missä lukee se AGE. Ollaan samiksia.

No niinpä onkin. Mutta sä olet silti perwo wanha setä. Huomaatko ton rynkytyksen? :dance2:

Tai sitten se on vaan wanhassa vara parempi.

Näinhän se on. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että kyllä iällä ja kokemuksella on merkitystä, vaikka muuta väittävät.

Jahas. Meiksi pääsee himaan. Eikun jonkun mestan kautta hakemaan paskaruokaa ja kotiin koneelle murjottamaan ja mässäämään :jahas:

I'll be back!

Tavataan, ellen ole lähtenyt baariin.

No niinpä onkin. Mutta sä olet silti perwo wanha setä. Huomaatko ton rynkytyksen? :dance2:

Huomaan. Mä olisin pervo, jos nuoria tytteleleitä vokottelesin. No No---- >Tiedän jo mitä eroa on Naisilla ja tytöillä...;)

Sori. "Resepteistä" ei voi puhua yleisellä ;) Mut kysyppä siltä kun seuraavaksi näet!

Tuosta kysymyksestä tulikin mieleeni: Onks sulla taas pakki sekasin? Ripulia? Vai ootko kännissä?

Tai sitten suhun iski vaan se vajaa älyinen kehon rakentajille tyypillinen tapa kirjoittaa kaikki mahdollinen erikseen eris nimistä ja yhdys sanoista lähtien. Kunto salille siitä ja hankkimaan isommat hauis lihakset jotta voit olla vakuuttavampi virtuaali bodaaja! ;)

Btw... Toi kysymys on esitetty useasti ja siihen olen myös vastannut ihan asiallisestikin, kerhon puolella vuonna miekka ja kilpi ja seiväs ja kirves. :thumbs:
siis minullahan on aina maha sekaisin. se on kai meillä suvussa. äitini puolelta siis.

hauis lihakseni eivät kehity vaikka mitä niille tekisin. sekin on kai suvussa. isäni puoelelta kai.

e: ja anteeksi että en ole teidän kerhon jutuista selvillä. anteeksi.
en kerho juttuja niin tarkkaan seuraa :thumbs:

Back
Ylös Bottom