anteeksi. en kerho juttuja niin tarkkaan seuraa :thumbs:
Kyllä sä vielä kerhot löydät poika.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
anteeksi. en kerho juttuja niin tarkkaan seuraa :thumbs:
Väärä ketju, ja et ole vielä kuule mitään juonut. Jatka vaan. Raportoi muutaman tunnin kuluttua uudelleen.ITsehän olen vitun humalasssa joten nyt tulee itun hlemeä settiä naisista... miten voi nainen pakottaa mua sheivaamaan kanilot kun olen vitun poisliini joten vittu hääää nyt ei toimi tämä kirjoitus monen kymmenen siiderin lonkun viinan jonkun humalssaas eli vitun taiteellisesessa koomassa jonka forumin topicccci visshiii vaati tai jotai? emt,,,, kai tää atäsät shitttttt.... vitun känni pajoitteluni tästä viestistä... naiset on seksahsi.... mo.
en usko sinua :(Kyllä sä vielä kerhot löydät poika.
Jep. Joku Arska-leffa ja pikainen arvio elokuvasta.
Kannattaa seurata Fuxin leffakriitikkoharrastuksia elokuva-arvosteluketjussa. Taattua laatua.Pyssy-Pussy katos... Miks?
Pyssy-Pussy katos... Miks?
Tätä juuri pelkään. ;)
Tavataan, ellen ole lähtenyt baariin.
e: ja anteeksi että en ole teidän kerhon jutuista selvillä. anteeksi.
en kerho juttuja niin tarkkaan seuraa :thumbs:
Kokemus. Tietää mitä haluaa. :whip:
Kannattaa seurata Fuxin leffakriitikkoharrastuksia elokuva-arvosteluketjussa. Taattua laatua.
pyssy katos, juu. Ehkä löysi kadonneen orgasmin räplätessään itseään. Ehkä sittenkin yli kolmikymppisillä on toivoa...Ehkä.
Ei kadonnu. Etsiskelin sulle musiikkia ja laitan safkaa...
tässäpä sulle ...http://www.youtube.com/watch?v=YKadLUXcLJc

Mitä musiikkia ja mitä ruokaa...![]()
Taisin ehtiä?
Musiikkina naisten makuun SIMPLE MAN ja safkana broilerin rintafileitä. Satun tietämään, että pidät hyvätä ruuasta.;)
Kiitti vitusti... :D Näytänkö mä siltä? (no näytän)

kun noin ihanasti pyysit niin se saattaa toteutuakkin.Kato Fuxi letffa ja tee arvostelus siitä heti!
olisiko sinulla toiveita?Jep. Joku Arska-leffa ja pikainen arvio elokuvasta.
saanko silti olla täällä teidän kansanne? minulla ei ole nimittäin muuta paikkaa minne mennä.Et saa anteeksi! Olet siis useless tapaus :(
saanko silti olla täällä teidän kansanne? minulla ei ole nimittäin muuta paikkaa minne mennä.