Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toivottavasti ei pelkkää, eikä oikeastaan mielellään ollenkaan :eek:

Lähinnä ajattelin vähän vanhempaa vuosikertaa olevia virtuaalisekstailijoita, jotka ymmärtänevät hyvän musiikin päälle :rock:
Juu, I see what U mean...Baanalle vaan nainen tänään, ei tarvitse sitten virtuaalisesti U Know...Mä meen kilttinä poikana Äitsylle huomenna aamulla, muuten pyytäisin sua mukaan kokkoa katselemaan. ( NIIN NIIN tuonne vesisateeseen ;))

Juu, I see what U mean...Baanalle vaan nainen tänään, ei tarvitse sitten virtuaalisesti U Know...Mä meen kilttinä poikana Äitsylle huomenna aamulla, muuten pyytäisin sua mukaan kokkoa katselemaan. ( NIIN NIIN tuonne vesisateeseen ;))

Sä menetit just virtuaalisekstailijan uskottavuuden... :zzzz:

Missäs nainen on luuraillut kun ei ole vähään aikaan näkynyt... siellä...? :rolleyes:

Niin... tiedän, ei oo näkyny ei. Niiden viimeisten jälkeen jäin mietiskelemään ja sekoilemaan enemmänkin samalla tavalla enkä ole kehdannut/jaksanut sitten tulla... Täytyisi ryhdistäytyä mutta kun... Emmä tiä. Pitäis varmaan avautua urakalla :D Tai sit olla vaan pää kii. En oo vielä päättänyt!

Eilen sua itseasiassa mietin kun kelasin että pitäisköhän tulla käymään.
Pitänee vissii tulla tsekkaa mestat nyt vkolopun aikana, jos sais taas elämänsä raiteilleen :D Tai kun en kuitenkaan saa niin jos vaikka sitten ees pääsis taas mukaan meininkiin :)

Et nii ku oot ihan "nalle" ja täysin "pussy" ;)

WTF? Herutat kahta naista samaan aikaan? U dirty old bastard! :whip:;)

Mähän sanoin et, Naiset on mun harrastus...U dirty U... (.) (.) ja (_!_)

Mähän sanoin et Naiset on mun harrastus...U dirty U... (.) (.) ja (_!_)

Ainii. Ja voihan sitä olla useampikin harrastus samaan aikaan!

Edit: Sitäpaitsi mulla on ( @ )( @ ) eikä (.) (.)

Ainii. Ja voihan sitä olla useampikin harrastus samaan aikaan!

Edit: Sitäpaitsi mulla on ( @ )( @ ) eikä (.) (.)

WOW...Olen myyty...Ai niin mut ainahan mä oon. Mut en kyllä oo helppo...:whip:

Täällä on ollu pitkin iltaa pelkkää milffiä, joten tungetaas väliin tasapainokkeeksi vähän nuorta lihaa.

Mmm... Hyvä homma. Tuoretta lihaa tekiskin mieli!

[Ai nii mut vittu, meidän kohdallahan se oli no can do kun mulla on isompi hauis ja kaikki muukin... :( nyyh!]

Back
Ylös Bottom