Columbu
Homo Reus
En. Mutta eihän siinä veri lennä, liha pala tai luut murskaudu?Ootko koittanu työntää takiaisia anukseen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En. Mutta eihän siinä veri lennä, liha pala tai luut murskaudu?Ootko koittanu työntää takiaisia anukseen?
Mitäköhän vittua sä oot siellä kauppiksessa puuhaillu?En. Mutta eihän siinä veri lennä, liha pala tai luut murskaudu?
Ja mikko0ooo jos työntelis ni ois sama kun heiluttais kikkeliä parvekkeella.:DJos työnnät Tukiaisia ni kyllä sitten veri lentää, liha palaa ja luut murskautuu ;)
Tai patonkia messuhallissa.Ja mikko0ooo jos työntelis ni ois sama kun heiluttais kikkeliä parvekkeella.:D
Columbuun mä yhtyä haluan, mutta kuka sitten Standeria panee?
Hasselhoff?Oot Dinho mulle liian piukka,Columbuun mä yhtyä haluan, mutta kuka sitten Standeria panee?
Vähän kesyltä kuulostaa tuollainen perushomoilu.. En taida jaksaa. Ellei sulla oo jotain erikoista kivaa tarjolla... ;)Columbu, kai sä täs lähipäivinä sitte poikkeat tänne tekemään koeajon?
Pientä ja herkkää! :haart:Wottöfak-saunailta. Siitä vasta tuliskin mukavaa, herkkää ja hellää :haart: