Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos työnnät Tukiaisia ni kyllä sitten veri lentää, liha palaa ja luut murskautuu ;)

:itku:..
Puhukaa kuulkaa omasta puolestanne vaan.. :dance:

Meinasin jo ruveta etuportin pojaksi, kun mun valtava masto ei meinaa sopia poikien piukkoihin peppuihin.. Mutta nyt mikko0o antoi mulle toivoa. Jos on vielä joku, jonka polut on tallattu valtateiksi, niin ilmoittaudu!

On se hyvä että jollekkin se sopii, on meinaan sen verran veltto perse.. että en meinaa ite tuntea mitään, kun sinne jotain menee.. Columbu, kai sä täs lähipäivinä sitte poikkeat tänne tekemään koeajon?

Columbuun mä yhtyä haluan, mutta kuka sitten Standeria panee?
Oot Dinho mulle liian piukka,
peräsi on turhan tiukka.
Ei tee mieli peppuus lykkiä
jättimäistä mahtitykkiä.
Siksi jätän Standerille sut,
joku läskiperse saakoon mut.

Columbu, kai sä täs lähipäivinä sitte poikkeat tänne tekemään koeajon?
Vähän kesyltä kuulostaa tuollainen perushomoilu.. En taida jaksaa. Ellei sulla oo jotain erikoista kivaa tarjolla... ;)

tää thread on nyt kohillaan. Mulla oli pitkään semmonen tyhjä olo.. olin kuin aave. Sen jälkeen kun löysin tämän threadin ihanat pojat niin elämä on ollut niin täyttä.

Kiitos pojat! :haart:

(ja tytöt)

Mul on aina joitan erikoista tarjolla... ;)
On piiskoja, hasselhoffi-naamareita, latex-asuja yms. Joko alko kiinnostaa?

Back
Ylös Bottom