Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kun nyt Janpa kerran aloitit, niin käyhän laittamassa oma Top-5 tuonne luolan puolelle.

Mä lisäilen heti kun kerkeen, nyt ei kerkeä:D

Mä en menis Tukiaisen kanssa treffeille vaikka mulle maksettais. Keltainen lehdistö leimais Huutokauppa-Columbuksi sen jälkeen. Ja jo se seura olis varmaan jotain aivan hirveää.

Aina kun kuulen tuon biisin tulee jotenkin hemmetin nostalginen olo.. En kuuntele liian usein, ettei mene legendaarisesta klassikkokappaleesta maku. Nyt vois kuunnella. Tulee melkein kyynelet silmiin. On se vaan niin herkkää.
tulee mieleen aurinkoinen ilma ja seisominen keskellä viljapeltoa ja semmonen leuto kesätuuli

Oot afrolicious hirveä ihminen..

Nyt iski nostalgia-fiilis. Mitäs muita suomalaisia ysärihittejä on? Sellasia joista tulis yhtä käsittämättömän kova fiilis kuin tuosta Suomirokkia-kappaleesta..

Oho, viesti #2000.

ai että, janpalla on siellä mesevonkaus käynnissä ;):D

syön ermannia ja kuuntelen hardstylee. melko tyhjäolo päässä, melkeipä filosofinen..

..hakiskohan pari keisshiä?

e. huii, tämä pomppasi jostain puskista -> http://www.youtube.com/watch?v=cTxUEEDvROQ
....kesä :kuola:

Lol, alotin saman vanhan pervon menon nytten. Tuleehan sitä juttua jo...

en tiijä mitä sana 'nostalgia' meinaa, mutta nii tuli mullekki! ;)

pop pop pop pop pop musiikkiaaa on vähän samankaltane biisi, se neljän baritonin siis :)

eihä oo samalta vuosikurssilta? tulee taas janpa sanomista :lol2:

Ei ole:D Onneks... Tai ei se vielä tiedä kuka mä oon, nytten alotti hirveen kyselemisen:dance2:

Nyt soi Eppu Normaali. Vanhat arvet repeää haavoille, lukot aukeaa ja padot murtuu. Tää on Mikkii sun syytä. Oon ihan pala kurkussa enkä varmaan saa unta koko yönä.

"Nostalgia tarkoittaa menneen ikävöintiä, kaihoa ja haikeutta. Nostalgiaan liittyy usein menneen aikakauden ihannointia." (Wikipedia)

Back
Ylös Bottom