Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikun oikeesti, mä en tajua miten jotkut voi suositella meseä tyttöjen "iskemiseen". Kasvotonta viestintää pelkillä sanoilla, jättää aikalailla keinoja käytettävistä poissa...

E. Siis täysin tuntematon. Puoltoista vuotta sitten tämä olisi ehkä ollutkin "helpompaa" mutta nykysellään kun ujous on voitettu niin tämä on aivan perseestä:D
Siis sen tytön pitää olla sulle täysin vieras, eli vikittelet jostain chatista ittelles jonku randomhottismisukan mesen ja alat pommittamaan. Niin se oikeaoppisesti tehdään. ;)

Mesestä mä oon tutuntuttujen avulla bongannut mun kaikki ihanat nuoret naiset jotka on myöhemmin osoittuneet karvaisiksi miehiksi.

Siis sen tytön pitää olla sulle täysin vieras, eli vikittelet jostain chatista ittelles jonku randomhottismisukan mesen ja alat pommittamaan. Niin se oikeaoppisesti tehdään. ;)

Nojoo, täysin vieras likka. Jostakin syystä "tylsän tuntosta":D

Janpa oot vaan niin paljon hurmaavampi in real life, kun tytöt näkee sun mahdottoman mahtavat ja majesteettisen massiiviset muskelit.

Janpa oot vaan niin paljon hurmaavampi in real life, kun tytöt näkee sun majesteettisen mahtavat ja mahdottoman massiiviset muskelit.

Lol:D Kerrankin yritän asiallisemmin käyttäytyä, kun sanoin että samassa koulussa ollaan. Viihteellä jos on tätä ongelmaa ei ole sillä siellä ei harmita yhtään jos saa parit pakit kun tietää että sitä tuskin enään koskaan näkee uudestaan...:dance2:

Mesestä mä oon tutuntuttujen avulla bongannut mun kaikki ihanat nuoret naiset jotka on myöhemmin osoittuneet karvaisiksi miehiksi.
Mä en taas ihan vaan sen vuoksi tykkää mesestä iskumielessä, kun et kykene näkemään, onko hommassa ollenkaan kipinää. Livenä näet jos mimmi höpöttelee vain lämpimikseen, eikä ole juurikaan sen suuremman perässä. Mutta tää on mun mielipide.

Mitäs meinaat karvasilla miehillä? Mäkin oon karvanen. :jahas: ;)

riippuen naamasta voi se mese -iskeminen tuottaa parempaa tulosta :D

Mä ajattelin että ens viikolla pistän jonkun ihqudaa pose-kuvan tohon ikkunaan keikkumaan:hyvä: Pääseköhän tämä ketju tonne pakkiksen tsättiin nytten?

Mese-iskeminen on mun mielestä suoraan sanottuna perseestä. Kyllähä siellä ny voi tutustua, mut en mä siellä mitään suhdetta alkais rakentamaa. Sama juttu "tekstarisuhteissa". Kyl se puhumine vaa on luonikkaampaa ;)

Käyn suihkussa, tulen sen jälkeen uudestaan tänne vertaistuki-ketjuun valittamaan jos muistan.

Mulla toimii livenä deittaillessa semmonen jippo että meen ensi treffeille pahvipussi päässä. Silmänrei'ille on leikattu aukot, mutta muuten tyttö ei nää mun kasvoja lainkaan. Siinä on kaks hyvää puolta:

1) Mun ympärillä leijuu salaperäisyyden esirippu, jota seuralainen kovasti haluais raottaa. Casanovan mukaan kolme neljäsosaa rakastumisesta on uteliaisuutta.
2) Tyttö ei nää kuinka hemmetin ruma mä olen.

Täydellistä!
Mitä ne huonot puolet sitten on?

Joo, ei muakaan kiinnosta naiset, jotka vaan puhuu ja puhuu ja puhuu eikä esim ala hyväileen mun jättiläistä kesken treffien.
:D

Mutta kuiteski homma menee niin, että livenä saa fibat, onko muija pelissä mukana vai ei. Eri asia sitten, lähteekö tällanen epäsosiaalinen huispaaja treffeille...

No totta kai, jos vaikka p****a irtoo.

Mulla toimii livenä deittaillessa semmonen jippo että meen ensi treffeille pahvipussi päässä. Silmänrei'ille on leikattu aukot, mutta muuten tyttö ei nää mun kasvoja lainkaan. Siinä on kaks hyvää puolta:

1) Mun ympärillä leijuu salaperäisyyden esirippu, jota seuralainen kovasti haluais raottaa. Casanovan mukaan kolme neljäsosaa rakastumisesta on uteliaisuutta.
2) Tyttö ei nää kuinka hemmetin ruma mä olen.

Täydellistä!

Mese-iskeminen on mun mielestä suoraan sanottuna perseestä. Kyllähä siellä ny voi tutustua, mut en mä siellä mitään suhdetta alkais rakentamaa. Sama juttu "tekstarisuhteissa". Kyl se puhumine vaa on luonikkaampaa ;)
Eikai kukaan niin tyhmä ole, että alkaa seurustelemaan ilman että on koskaan tavannut sitä toista henkilöä.

Eikai kukaan niin tyhmä ole, että alkaa seurustelemaan ilman että on koskaan tavannut sitä toista henkilöä.
Mä puhuinki suhteen rakentamisesta mesen ympärille. En siitä et seurustellaan vaan mesessä..
e. onkos noilla nyt sitten mitään eroa.. en tiiä itekkään :)

Sama juttu "tekstarisuhteissa". Kyl se puhumine vaa on luonikkaampaa ;)
Kyllä se Ikellä toimi...Vähän aikaa.

tmslTM_vi.jpg

Mitä ne huonot puolet sitten on?
Ei niitä ole!
:D

Mutta kuiteski homma menee niin, että livenä saa fibat, onko muija pelissä mukana vai ei. Eri asia sitten, lähteekö tällanen epäsosiaalinen huispaaja treffeille...

No totta kai, jos vaikka p****a irtoo.
Jos totta puhutaan, mä en harrasta treffailua sanan varsinaisessa merkityksessä ollenkaan. Eli en mee esim kahville tytön kanssa, vaan mieluummin otan tytön mukaan johonkin hauskaan tekemiseen, jota tekisin muutenkin. Näin säästän aikaa enkä oo niin pirun tylsä ja ennalta-arvattava kuin kaikki kahvittelijamiehet.

Back
Ylös Bottom