Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

..ja jos 6,67 mrd ihmistä päästää ilmaa 4 s/vrk:ssa on pierun pituus 309027 vrk eli 125 atomipommin energiaa päivässä.
Jotenkin mietityttää, voiko tuo pitää paikkaansa. Mun pitää tarkistaa lähteeni :D
Ois just hyvä fiilis lähtee ulos/puntille mutta pitäis vähintäänkin pukeutua kokovartalokortsuun jos tuolla meinaa selviytyä. Tää säähän on ollut ihan anaalista jo viikon ajan.
Joo, tällanen sää varsinkin ulkotyötä tehdessä on aika jees :thumbs: Onneks saa vapaalla vaan löhötä.

Itelläni loppuu kesätyöt 11 päivä heinäkuuta. Toivottavasti siihen asti sataa yhtäjaksoisesti vettä vaikka olenkin raksatyössä. :D

e. Sit sen jälkeen mielellään joka päivä 24-30 astetta lämmintä!

Rakas Columbu

Kerta suosittelit sisällä löhöämistä koko päiväksi, olisiko sinulla hyviä ideoita notta mitä sitä sitten tekisi?

Rakkain terveisin,

Goldust

Rakas Columbu

Kerta suosittelit sisällä löhöämistä koko päiväksi, olisiko sinulla hyviä ideoita notta mitä sitä sitten tekisi?

Rakkain terveisin,

Goldust
Katso leffoja. Niin mäkin teen. Rentoudun rankan viikon jälkeen ja valmistaudun henkisesti seuraavaan.
"Rakas päiväkirja.

Tänään minä en tehnyt mitään."
Ah.. Kuulostaa täydelliseltä päivältä :)

Maikkarin netti-tv:ssä on nähtävissä Padasjoen Nakukymppi.

Mulla on sellanen omituinen naapuri (just sen hauska tekstin kirjoittaja), joka valehtelematta kykenisi tappamaan ihmisen jutuillaan...On se vaan sellanen mindfucker, ettei toista helpolla löydy.

Kävi oven takana kolkuttelees, mutten avannut, kun en jaksa nyt kuunnella sen jorinoita tyhjänpäiväisistä asioista. Menee hermot, stana.

Mulla on sellanen omituinen naapuri (just sen hauska tekstin kirjoittaja), joka valehtelematta kykenisi tappamaan ihmisen jutuillaan...On se vaan sellanen minfucker, ettei toista helpolla löydy.

Kävi oven takana kolkuttelees, mutten avannut, kun en jaksa nyt kuunnella sen jorinoita tyhjänpäiväisistä asioista. Menee hermot, stana.
Asutko mun naapurissa? :(

Mulla on sellanen omituinen naapuri (just sen hauska tekstin kirjoittaja), joka valehtelematta kykenisi tappamaan ihmisen jutuillaan...On se vaan sellanen minifucker, ettei toista helpolla löydy.

se on muuten vittumaista jos joutuu semmosen maratoonihöpöttelijän kanssa juttusille, ei siitä karkuun pääse ei sitten millään! hyvät eväät ainakin pittäis olla mukana jos semmosen uhriksi joutuu :itku:

Cassyput sanoi:
Asutko mun naapurissa? :(
Jaa, että sielläkää ei saa rauhaa? :/
Mikkii sanoi:
se on muuten vittumaista jos joutuu semmosen maratoonihöpöttelijän kanssa juttusille, ei siitä karkuun pääse ei sitten millään! hyvät eväät ainakin pittäis olla mukana jos semmosen uhriksi joutuu
Se on hyvä, kun tää heebo kertoilee taloyhtiön hallituksen asioita ulkopuolisille ja kaikkea muuta raivostuttavaa. Eniten vituttaa olla jossain partsilla, kun tää Mengele tulee ja alkaa mussuttaa jostain aivan toissijaisista asioista kuin ne olis niin vitun tärkeitä. :jahas:

Oon nähny tän kyseisen tyypin treenaamassa, ja ei ole kiva näky, ei...

Alat Stander hyväileen boakäärmettä siinä naapurin edessä, niin eiköhän sekin hiljene. Sitten voit livahtaa karkuun.

Alat Stander hyväileen boakäärmettä siinä naapurin edessä, niin eiköhän sekin hiljene. Sitten voit livahtaa karkuun.
Ai sitä? :D

Eejj, se ei tepsis ollenkaan. Paras on olla hiljaa ja mennä omassa mielessään jonnekin kaukana olevaan mukavaan paikkaan hattaroiden ja pupujussukoiden pariin...Ja toivoa, että loppuis tää saatanan kidutus.
Cassyput sanoi:
Eiku mä meinasin jos pakoilet mua?
Pakoilen mä naisia muutenkin...

lisävarusteet on aina vähän vaikeita aluks....

Kortsu on kyllä hyvä... ja dildo... ja siteet, raudat, pamppu, liukuvoiteet... taikahattu...
viitta, bootsit ja peilit, keinu, nahkaruoska......

mistä nyt puhuttiin?

Back
Ylös Bottom