Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näin on... Kuolkaa kaikki nettipersoonat ja tuhkanne leijuu ylle synkkien salaisten pilvien...
Salamat kärventävät nousevat henkenne ja räjähdätte matkalla taivaaseen... Putoatte alas... alemmas kuin helvettiin...

Aina alas luo Reinzellin....

Kurjat kuolevaiset vapisevat Reinzellin yönmustan pimeyden heittäessä varjon koko maanpiirin ylle. Ukkonet jylisee, mustat salamat leimahtelevat ja kuolleiden varjot valittavat haudoissaan.

Valituksen vaimea ja surullinen ääni kaikuu läpi pimeän, mutta polttavan maan...
Lukuisat sielut antavat surunsa huuhtoutua kehonsa läpi ja aina ulos synkkään ilmaan...
Pimeät pilvet laskeutuvat ja salamoiden hohtamana Reinzell saapuu...

kaikille valittajille hän lyö suoraan munan suuhun niin, että hampaat syöksyyn melan mukana kurkun läpi aina mahan pohjaan asti..........

Standerin ihana pojanvartalo kiihottaa yön mustaa ruhtinasta, joka kohottaa voimalliset käsivartensa epätoivoisen Stondiksen ylle ja imee tämän sielun pohjattomina kuiluina aukeaviin silmiinsä. Valtias Reinzell nauraa ja hänen kohtalokkaassa naurussaan jylisee pauhaava ukkosmyrsky. Maa tärisee, vesi palaa ja taivas tähtineen putoaa kieppuen Reinzellin väkevän pahuuden ajattomiin syövereihin.

"Olipas hyvä pano", sanoo Stander.

:D

tää pitää lukee sössöttävällä äänensävyllä...

Olen Stander... Olen runoilija. Pidän luonnosta, metsästä, kukista ja Turun ilmasta...
Etsin naista, joka vastaa luonnettani. Olen herkkä, mutta oppimishaluinen...
Olen antautunut herkälle kirjallisuudelle ja saan tyydytykseni kosketeltavista runoista...
Elän maailmalle ja maailma elää minulle... Otan mitä saan ja annan takaisin... Pidän kaikista jumalkunnan eliöistä, en voisi tappaa kärpästäkään...

Rakastan kahvittelua kauniissa rantakatukuppilassa, luen turun taloussanomat ja sen jälkeen tilaan puolilasia punaviinia...
'
edit:

Kaikkien janoisten sankari Columbu ratsastaa lainatulla pahuuden hevosella luoksemme... Hän heilauttaa kaunista ja veistoksellisen kivistä vartaloaan, jonka lihaksien varjot saavat valonsa kimmeltävistä kiharoista...

Columbu polvistuu ja imee heikon Stondiksen lähes tyhjäksi valtavalla voimalla, jolloin Standerista jää jäljelle pelkkä ontto kuori...
Columbu nauraa ja sylkäisee mehut ilmaan... ja nauraa muuten mahtavasti HAH HAH hHA

Oikein...

Mä käyn kyllä mättään hesessä teurastettua kääpiön lihaa ja juomaks hapotettua mustaa öljyä...
Ja ranskalaisilla.... sormenpätkillä... punaset "ketsupit" samaan settiin ilmaseks...

Omat majoneesit vielä koko komeuden päälle... Ah mitä herkkua...

Miten hesessä päätetään ne työntekijät, joiden lihasta tehdään pihvit hampurilaisiin? Arpomalla?

Läskit ennen laihoja....

Työhaastattelussa katotaan ketkä on sopivasti koko vuoden sellasia joulusen runsaita...

Pataan vaan....

juu ei...

Mites kebappimestoissa...
?

351691763_717191a641.jpg

Maistuis varmaan sullekin :kuola:

Eikös ne turkkilaiset kebabinpaistajat ympärileikata jossain vaiheessa elämäänsä?

näyttää ihan mun koiran oksennukselta...

nam......
oon jo syömässä muuten.........

:D

tää pitää lukee sössöttävällä äänensävyllä...

Olen Stander... Olen runoilija. Pidän luonnosta, metsästä, kukista ja Turun ilmasta...
Etsin naista, joka vastaa luonnettani. Olen herkkä, mutta oppimishaluinen...
Olen antautunut herkälle kirjallisuudelle ja saan tyydytykseni kosketeltavista runoista...
Elän maailmalle ja maailma elää minulle... Otan mitä saan ja annan takaisin... Pidän kaikista jumalkunnan eliöistä, en voisi tappaa kärpästäkään...

Rakastan kahvittelua kauniissa rantakatukuppilassa, luen turun taloussanomat ja sen jälkeen tilaan puolilasia punaviinia...
Tulee Ketonen & Myllyrinteestä se Ferdinant-sketsi mieleen.

Back
Ylös Bottom