*ottaa elimensä esiin*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsekin oon harrastanut exien kuvia.. Niistä saa jotain katkeransuloisia kiksejä, kun silloin tällöin ehkä vuoden tai kahden välein törmää niihin jossain laatikon pohjalla.Hmm koneella oli vielä minun ja ex:sän yhteiskuvia :s olipa ilkeä katsella niitä.. Nyt ne on poistettu.
Aattelin käydä aamulenkillä, minkä jälkeen voisin vetäytyä koko päiväks vuoteeseen, syödä mikropizzaa ja latailla leffoja koneelle.Jessus, miten raskas päivä sulla on tiedossa :lol2:
Mitä juttuja? ;)Ja hyi noita teidän juttuja.
Aattelin käydä aamulenkillä, minkä jälkeen voisin vetäytyä koko päiväks vuoteeseen, syödä mikropizzaa ja latailla leffoja koneelle.
Tuleeko armeijaa ikävä?Hyvää yötä, inttiä jälellä 19 aamua, ja niistä 12 aamua lomilla![]()
Aijaa ;)Mä näin viime yön unta et olin intissä :D
Mä näin viime yön unta et olin intissä :D
Ei täällä jutut lennä. vaan skerma
Mutta missä se miehinen Pakkotoiston oma loiseläjä, aka Stander on?
Oliko tuhmakin uni?Mä näin viime yön unta et olin intissä :D
Maistuis varmaan sullekin.Ei täällä jutut lennä. vaan skerma
Sienimetsällä. Hakkaamassa tattia.Mutta missä se miehinen Pakkotoiston oma loiseläjä, aka Stander on?
Pitäähän sen kuunnella litinää iltasin, että se saa unta. en usko että se näkee ruudultaan mitään.:wtf:Se on nukahtanut jynkyn ääreen;)