Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja hyi noita teidän juttuja.

Hmm koneella oli vielä minun ja ex:sän yhteiskuvia :s olipa ilkeä katsella niitä.. Nyt ne on poistettu.
Itsekin oon harrastanut exien kuvia.. Niistä saa jotain katkeransuloisia kiksejä, kun silloin tällöin ehkä vuoden tai kahden välein törmää niihin jossain laatikon pohjalla.

Jessus, miten raskas päivä sulla on tiedossa :lol2:
Aattelin käydä aamulenkillä, minkä jälkeen voisin vetäytyä koko päiväks vuoteeseen, syödä mikropizzaa ja latailla leffoja koneelle.

Ja hyi noita teidän juttuja.
Mitä juttuja? ;)

Hyvää yötä, inttiä jälellä 19 aamua, ja niistä 12 aamua lomilla :love:

*väristyksiä*

Aattelin käydä aamulenkillä, minkä jälkeen voisin vetäytyä koko päiväks vuoteeseen, syödä mikropizzaa ja latailla leffoja koneelle.

Eiköhän siinä olekin kaikki tarpeellinen.

No unes oli aika tylsää. Tai ei siel oikeestaan tapahtunu mitään. Ekaks oltii aamulenkillä ja sit oli joku tyyliin temppurata :D Sit olin aika paniikissa näist mun kaikist duuneista, et kuka ne nyt hoitaa, ku oon tääl intissä jne.. Hihhii, mistäköhä tollanenki uni tuli :P

Back
Ylös Bottom