Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juuh :D sie et tainnu mennä enää klubille?Mä en ryypänny, join yhden vaan:D Sitten bilistä ja muutama olut...
juuh :D sie et tainnu mennä enää klubille?
Tuossahan on monta tuttua, sekä pokestaroja että nakumalleja. Stoya on muuten hotimpi mitä kuva antaa olettaa, mutta jos pitäisi yksi valita, se olisi ehdottomasti Roberta...Brasilia rulez nääs.http://img508.imageshack.us/my.php?image=7863ay3.jpg
Kuka heistä on parhaimman näköinen?
(paina kuvaa niin saat sen isommaksi)
joopajoo!!!!)Sälli tykkääkin jymylolloista, jotka puolestaan pelottavat mua.Kyllä noista Quinnelle ja Sonnetille vois säälistä antaa..
(joopajoo!!!!)
Mitäpä tämä mummeli sano ku jysäytit kylkeen?Hohohohoo, liikennevaloista kun läksin niin siellä oikealla puolella joku mummo kiilasi eteen puntollaan, ajettelin että senkus kiilaa ja laskin kylkeen. Omaan autoon (chevy van , painoi 2.6tonnia) ei tullut jälkeäkään mutta punto näytti hieman epämuodikkaalta :lol2:
Oppivatpahan ajamaan saatana, ei voi ainakaan sanoa että kulkupeliäni huomannut.
Blaah. Mitähän sitä tänään puuhais?
18.-20.7. sopis mulle parhaiten. Myös 11.-13.7. käy, mutta sitä edeltävänä viikonloppuna ryyppään kaverien kanssa ja kesäkuun jäljellä olevat viikonloput mulla onkin töitä/muita menoja.Koska on miitti?
Mä haluun!Ketä sinne tulee?
Mä haluun!Kuka on illan bitch?