Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs ne on?

ei oo kai näkyny...

http://img508.imageshack.us/my.php?image=7863ay3.jpg

Kuka heistä on parhaimman näköinen?
(paina kuvaa niin saat sen isommaksi)

Hohohohoo, liikennevaloista kun läksin niin siellä oikealla puolella joku mummo kiilasi eteen puntollaan, ajettelin että senkus kiilaa ja laskin kylkeen. Omaan autoon (chevy van , painoi 2.6tonnia) ei tullut jälkeäkään mutta punto näytti hieman epämuodikkaalta :lol2:
Oppivatpahan ajamaan saatana, ei voi ainakaan sanoa että kulkupeliäni huomannut.
Mallin vuoksi:

cv1_139_615.jpg

VS
FIAT-Punto-600.jpg

Ehkä sun profiiliteksti olis osuva mun mielipiteen kohdalla, mutta pakko sanoakin, etten mä käsitä sitä ihquamista jättidaisareiden osalta. :D

Hohohohoo, liikennevaloista kun läksin niin siellä oikealla puolella joku mummo kiilasi eteen puntollaan, ajettelin että senkus kiilaa ja laskin kylkeen. Omaan autoon (chevy van , painoi 2.6tonnia) ei tullut jälkeäkään mutta punto näytti hieman epämuodikkaalta :lol2:
Oppivatpahan ajamaan saatana, ei voi ainakaan sanoa että kulkupeliäni huomannut.
Mitäpä tämä mummeli sano ku jysäytit kylkeen?
"SINUN VIKA ISO AUTO HYI":D

Mulle ei käy 18-19.7. Tai käy jos en tule. Maiden on 18-19pv. 11-13.7 kävis mulle.

e. Sua laitetaan sitten Columbu pari iltaa putkeen... oooohhohohohohohohohohohohoh

Mulla menee nippa nappa kerkeänkö tuohon 11.7. Saatan vielä silloin olla reissussa. Päskä juddu...

Koitan ottaa selvää, josko kerkiäis tuohon päivämäärään Manseen.

Back
Ylös Bottom