Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jahas, kohta vois painua nuQ ja sitten ennen klo 12 ylös, silitän pari paitaa, pakkaan loput kamat ja sinkoan kohti Pirkkalan lentoasemaa.... illalla pitäis olla Saksassa ja lauantaina, varmaankin aika väsyneenä, illalla kotiin takaisin. Ei jää aikaa kummemmille kikkailuille, kuvausreissu.

Täytyy toivoa, ettei Seppo Räty ollut totaalisen oikeassa ja sanonta "Saksa on paska maa" ei pitäis paikkaansa.

Tänään pyttipannua töissä. Se on herkkua näkkärin kanssa! Oon varmaan ainoo ketä tykkää tosta kombosta niin paljon.

Musta on näköjään tullut wtf-tredin lähes vakio -asiakas. Säälittävää :(

Vielä säälittävämpää on lukea tätä threadia eikä kirjotella, niinku meitsi on ruvennu tekeen viime aikoina ! :D on vaa nii hauskaa läppää, ettei voi mitää. Pitänee itekki tulla välillä sekoileen tänne.

Vielä säälittävämpää on lukea tätä threadia eikä kirjotella, niinku meitsi on ruvennu tekeen viime aikoina ! :D on vaa nii hauskaa läppää, ettei voi mitää. Pitänee itekki tulla välillä sekoileen tänne.

Ei, se ei ole säälittävää vaan ihailtavaa.

Hienoa, että joitakin watöfak-ketjun jutut kiinnostaa :D
Mulla on jumalauta kuhmu takaraivossa nytte!!

Hienoa, että joitakin watöfak-ketjun jutut kiinnostaa :D
Mulla on jumalauta kuhmu takaraivossa nytte!!

Mulla on varmasti isompi kuhmu keskellä päätä! Tuli vähä känässä juostua saatana oven karmia päin (oli nii pirun pieni ovenrako, mutten huamannu) :D

Hahah.. Kaaduin kiveä päin:whip: mitään en ollut ottanut.
e. nyt kahvikupposelle :)

Juu, keli on nyt kyllä huono. Sais se aurinko sitte taas paistaa huomenna.. Kuis pitkä vapaa sulla on?

Okeei. Vaikuttais siltä et aurinko ei paljoo lämpöä tarjoa täällä ennen perjantaita. Ja sillonkaan en satu olemaan täällä. Huomen sit aamupäivällä vähän pumppaamaan rautaa ilmaan ;)

Back
Ylös Bottom