Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuo on kyllä whathöfuckkia toi keli! Ei tässä suomen kesässä ole mitään hienoa. Paitsi sitten kun on lämmintä niin ne naiset on ihania <3

:haart: Lämmin keli - kosteat naiset :D

possun sisäfilettä pippurikastikkeessa pottujen kanssa, jumalauta oon seks.. hyvä kokki! jos tie naisen sydämeen käy ruuan kautta niin missä vitussa te oikein luuraatte, syömää sieltä! :evil:

Muita hommia...not. :D
Heräsin 1130, sit kävin selaamaan pakkista. Pari frendiä käväs kahvilla ja sitten jatkoin ja tässä ollaan vieläkin.

Muita hommia...not. :D
Heräsin 1130, sit kävin selaamaan pakkista. Pari frendiä käväs kahvilla ja sitten jatkoin ja tässä ollaan vieläkin.
Mie oon kokkaillu ja maksellu jotain laskuja ja käyny kaupassa ja sain jopa ostettua uuvet housut :hyper:

feikkiedit: en ilmeisesti osaa käyttää pilkkua

Mie oon kokkaillu, maksellu jotain laskuja ja käyny kaupassa. Sain jopa ostettua uuvet housut. :hyper:

feikkiedit: en ilmeisesti osaa käyttää pilkkua

Korjattu:D

Tulin just saunasta ja loppu-illan luen yhtä oikeasti mielenkiintosta ja lukemisen arvosta kirjaa;) Hyvähän se on kun jätkällä vapaata niin juosta bilistä pelaamassa kaiken aikaa:D

Tulin just saunasta ja loppu-illan luen yhtä oikeasti mielenkiintosta ja lukemisen arvosta kirjaa;) Hyvähän se on kun jätkällä vapaata niin juosta bilistä pelaamassa kaiken aikaa:D
No perkele ei oo vapaata vaan juoksen silti :D tänää o viikkovapaapäivä ;P

Prkl, joku helvetin haastattelija soitti ja halus tietää kodinkoneista.

En puhu ikinä! Tänään missasin yhden teoria-tunninkin, eiks ookkin jännää?:D

Japko autokoulussa, hohoo! :D Arvaas keneltä löytyykin jo kortti? :D

Musta tulee a' la perfekto ajaja! Kainuun paras!

Back
Ylös Bottom