Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Adriana on aika jees. Vähän tuhmia kuvia kyllä, ei noita kehtaa katsella. Tulee pahoja ajatuksia.
Voi perse, menny ihan ohi. Oon seurannu yhtä toista forumia, niin jää nää hyvät näkemättä.Onks stander muuten hookannu nää kuvat... jo?
http://www.egotastic.com/entertainm...-lima-topless-and-sexy-as-hell-in-elle-003637
Jäbä pettää meitä.. Miten sun aika riittää useammalle nettifoorumille? Mä en ehdi ees mun Pakkis-tarpeita täysin tyydyttää....Oon seurannu yhtä toista forumia...
Pakolliset pikkutuhma-forumit kuuluvat mun tehtäväkuvaan. Ne ovat edellytyksenä selviämiselleni pakkiksella.Jäbä pettää meitä.. Miten sun aika riittää useammalle nettifoorumille? Mä en ehdi ees mun Pakkis-tarpeita täysin tyydyttää.
Heh, melkein jo arvaan erään suomalaisen foorumin nimenkin.. Itse en vaan pysty lukeen niitä juttuja. Tuntuu ihan kreisiltä että aiheen ympärillä pyörii varsin laajamittainen sivusto.Pakolliset pikkutuhma-forumit kuuluvat mun tehtäväkuvaan. Ne ovat edellytyksenä selviämiselleni pakkiksella.
Ei ole suomalaisia mun repertuaarissa.Heh, melkein jo arvaan erään suomalaisen foorumin nimenkin.. Itse en vaan pysty lukeen niitä juttuja. Tuntuu ihan kreisiltä että aiheen ympärillä pyörii varsin laajamittainen sivusto.
Mä oon semipro. Hitsit kun voisi tehdä tästä elannon. :dance2:Oho, oho, oot niin pro että käytät ulkomaisia foorumeita![]()
Veikkaan että jotkut tekeekin :lol2:Mä oon semipro. Hitsit kun voisi tehdä tästä elannon. :dance2:
Laita mskp Mikelle sähköpostia.. Tai hanki VIPit :D