Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eipä tuntunut kovinkaa hyvin menevän, mutta eipä mulla täs mitää kiirettä olekkaa. Kerkeen viel hyvin pariin kertaan ottaan uusiks!

Ja synttärionnittelut sinne!

Heipä hei hompsukat! Mikäs meininki?

Pakolliset pikkutuhma-forumit kuuluvat mun tehtäväkuvaan. Ne ovat edellytyksenä selviämiselleni pakkiksella.
Heh, melkein jo arvaan erään suomalaisen foorumin nimenkin.. Itse en vaan pysty lukeen niitä juttuja. Tuntuu ihan kreisiltä että aiheen ympärillä pyörii varsin laajamittainen sivusto.

Laita mskp Mikelle sähköpostia.. Tai hanki VIPit :D

No perkele :D oon toppuutellu ostoaikeita siinä mielessä, että pääsen kuitenkin kuukauden sisällä koneelle pariks viikoks ja sitten onkin intti. Mutta kaippa sitä nyt sitten pitää, on aina kiinnostanu kuikuilla treeniblogeja:whip:

Mun vahva veikkaus on, että täältä lähtee kohta koko thread!

Mutta jatkakaa toki.

Palsta lähtee, vain me jäämme jäljelle.. kauhistuttaa koko ajatus :D

Juu, tää on vähän niinku pakkiksen paskanjauhantasuodatin ;)
e. pistänpäs parit biisit nyt CD:lle et voin sitte kuunnella mankastaki joskus..

Jos tämä palsta nyt jostain arvaamattomasta syystä kaatuisi, niin jäisihän meille kuitenkin Poden foorumi... :rolleyes:

Back
Ylös Bottom