Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

huåmenta keijoille. joko tulitte pyhäkoulusta?

Vitun homot! Naiset on kieroja!! Ja vittu mä vielä maksamaan...:jahas: Taidan tyytyä siiehen meseen...

Mitäs sulle on käynyt?

Vitun homot! Naiset on kieroja!! Ja vittu mä vielä maksamaan...:jahas: Taidan tyytyä siiehen meseen...

maksoit huĂĄran mutta ei se antanukaan? :kippis1:

Mitä helvettiä tapahtuu?!??! Kukaan ei vastaa kännyyn, eikä kukaan oo mesessä????
Oonko sekoamassa vai onks tää unta! mitävittua

Pakko vielä lisätä että kyllä huomaa jälleen, miten oikea epäkäs tulee kipeeksi kun hakkaa räiskintäpelejä.

nyt kukaan ei vastaa puhelimeenkaan:curs:

WTF ketjuilijat onko tää oikea maailma vai nukunko????

Mitäs sulle on käynyt?

Tämä yksi tyttö, josta aiemminkin olen puhunut. Meni vähän vituks, sitten ennen kun lähettiin niin sanoin sille suorat sanat. Eipä tuo näyttänyt yllättyneeltä, mene ja tiedä...

maksoit huĂĄran mutta ei se antanukaan? :kippis1:
Japkomon uhrasi supervoimiaan cock-teaseriin.

Se tyttö oletti että oisin ostanu sille juoman heti alkuun, hyvähän mun taas oli kun otin pääsy-maksun verran rahaa mukaa:D Tämä oli vieläpä hyvän näkönenkin, ihqutus-ketjun kamaa. Siinä niin kyljessä kiinni kiehnäs...

No jos perjantaina ottais uusiksi mutta menis biitsille, without alcohol:dance:

Goldust herrrranjumala ootko sie täyttäny vuosia vai muistanko mie väärin? Viimeksi olit 19, nyt oot pamahtanu 20:seksi. vanha patu! :D

oijjoooi, congratulatttions! Onko nyt semmonen olo että huomaa juhlistaneensaki koko viikonlopun? :D

ps. japko poolia! äkkkkiä enne vormuloita

Todellaki. Täytyy varmaan vähän myöhemmin illalla suunnata mäkkiin tai heseen, alkaa pikkuhiljaa safka maistua.

E: Jarkko mite meni perjantaina pääsykokeet?

Back
Ylös Bottom