Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Te ja teidän lomanne... :jahas:

Terveisiä kesälukiosta.

No aijaa. Ihan tyhmiä kun menevät sellaista tekemään.

Haluaisin skipata koko huomisen yli, silloin ei tapahdu mitään kivaa. Olen vaan töissä ja se alkaa tulla korvista ulos (huikea 3 päivän putki :D ). Maanantaista alkaa viikon loma ;)

9 päivän putki aspahommissa päällä. Kohta päästäni kuuluu kriik.

Mulla on paskan maku suussa.. pesen hampaat ja meen nukkumaan. Öitä! :)

9 päivän putki aspahommissa päällä. Kohta päästäni kuuluu kriik.

Olen pahoillani puolestasi. Siinä alkaa kyllä pikkuhiljaa pää hajota kun joutuu kaiken maailman idiootteja palvelemaan monta päivää putkeen...
Sillon kun alotin työt ehtona oli, että tekisin 2vko putkeen heti alussa. Siitä viikko oli kesälomaa, mutta toisella viikolla jo koulua töiden ohella. Oli "kivaa".

Pitäis mennä nukkumaan mutten pysty vielä, päässä pyörii liikaa asioita.

onko koskaan tullut takkiin ja TODELLA LUJAA? eikö fiilis olekin sen jälkeen aivan.... sanoin kuvaamaton? Nyt ei voi sanoa kuin että nyt kävi näin. Korkkaan kossupullon ja vedän myöhäisiltaan kunnon kännit. Over and out.

Rupesin kelaileen täs, että mitä vittua? Oon lauantaina selvinpäin pitkästä aikaa. Ei tuu toistuun.

Ootko Trainer vielä briteissä? Kauan meinaat asustaa siellä?

Pitäs alkaa hinailee unirytmiä aamuvuoroa kohti... aamuvuoro on perseestä :(

Back
Ylös Bottom