Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toodella juhlavaa, silmät ei sitte ihan aikuisten oikeesti pysy aukija pitääis töihinki viel mennä :curs:

Heräsin tässä joitakin aikoja sitten, eilen oli baarissa vietettyä iltaa lukuun ottamatta hyvä päivä, vaikka lähtikin vähän hitaasti käyntiin. Tänään pitäis päästä pihalle jo puolenpäivän aikoihin. Vois mennä biitsille tunniksi tai kahdeksi. Ja sitten salille.

Aivan käsittämätöntä.. Yritettiin kaverille löytää naista. Ei natsannut, tietenkään. Ne muijat kävi ihan kuumana muhun. Varsinkin yks rumuuskepillä naamaan lyöty. Sit ilta meni sitä pakoillessa. Tuolta varmaan muijista tuntuu, kun mä jahtaan niitä :lol2:

Aivan käsittämätöntä.. Yritettiin kaverille löytää naista. Ei natsannut, tietenkään. Ne muijat kävi ihan kuumana muhun. Varsinkin yks rumuuskepillä naamaan lyöty. Sit ilta meni sitä pakoillessa. Tuolta varmaan muijista tuntuu, kun mä jahtaan niitä :lol2:
Indica pitäis olla aina wing manina, se voi hoitaa noi draculanaamat aina turvallisesti muualle :D

Mä tiiän kans ton tuntee, ku kaikki naiset on kokoajan perässä...välillä ahdistaa, mut pakko se vaan on kestää, tää sietämätön komeus. ;)

Miks kaikki yrittää aina löytää kaverilleen naista? Mun kaveri teki kerran tenussa aika tempun, kun oltiin tanssimassa. Tarttu mua ranteista ja kiinnitti ne edessäni olevan muijan lantioille. En saanut litsaria, kun ei se tainnut edes huomata siinä rytäkässä...

Indica pitäis olla aina wing manina, se voi hoitaa noi draculanaamat aina turvallisesti muualle :D
Itse asiassa yks muija oli sellanen Indican ihannetytön näkönen, ja se oli itse asiassa ihan mukiinmenevä mimmi (vähän fläsää, ei paljon, blondi, ok kasvonpiirteet, sellaset mistä Indica tykkäis, you know). Muttei sekään mun kaverista innostunut, olis ollut ehkä kiinnostuneempi musta. Ja mähän oon (näin ainakin itselleni uskottelen) varattu mies.
Mä tiiän kans ton tuntee, ku kaikki naiset on kokoajan perässä...välillä ahdistaa, mut pakko se vaan on kestää, tää sietämätön komeus. ;)
Mulla se on pikemminkin huonoa tuuria kuin komeutta, kun syöjättäret säntäilee siittimen perässä.

HOHOO:D

Saat hoidella jätkille sitten sutinaa miitissä. :)
Taitaa olla Reinzellin homma se. En mä nyt niin hyvä oo. Nyt kävi vaan huono tuuri.
Miks kaikki yrittää aina löytää kaverilleen naista?
Tuo nyt oli ihan sovittu juttu. Itse asiassa miltei jokaisen yhdessä vietetyn baari-illan tulokseton rutiini.
Mun kaveri teki kerran tenussa aika tempun, kun oltiin tanssimassa. Tarttu mua ranteista ja kiinnitti ne edessäni olevan muijan lantioille. En saanut litsaria, kun ei se tainnut edes huomata siinä rytäkässä...
Mullekin tehtiin kerran näin, päädyin sit sen mimmin kämpille, hups!

Back
Ylös Bottom