Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Indica pitäis olla aina wing manina, se voi hoitaa noi draculanaamat aina turvallisesti muualle :DAivan käsittämätöntä.. Yritettiin kaverille löytää naista. Ei natsannut, tietenkään. Ne muijat kävi ihan kuumana muhun. Varsinkin yks rumuuskepillä naamaan lyöty. Sit ilta meni sitä pakoillessa. Tuolta varmaan muijista tuntuu, kun mä jahtaan niitä :lol2:
Missä miitti ja kuka tuo rasvat (self tan, K-Y)?Tuutko Rankkuri miittiin?
Itse asiassa yks muija oli sellanen Indican ihannetytön näkönen, ja se oli itse asiassa ihan mukiinmenevä mimmi (vähän fläsää, ei paljon, blondi, ok kasvonpiirteet, sellaset mistä Indica tykkäis, you know). Muttei sekään mun kaverista innostunut, olis ollut ehkä kiinnostuneempi musta. Ja mähän oon (näin ainakin itselleni uskottelen) varattu mies.Indica pitäis olla aina wing manina, se voi hoitaa noi draculanaamat aina turvallisesti muualle :D
Mulla se on pikemminkin huonoa tuuria kuin komeutta, kun syöjättäret säntäilee siittimen perässä.Mä tiiän kans ton tuntee, ku kaikki naiset on kokoajan perässä...välillä ahdistaa, mut pakko se vaan on kestää, tää sietämätön komeus. ;)
Taitaa olla Reinzellin homma se. En mä nyt niin hyvä oo. Nyt kävi vaan huono tuuri.HOHOO:D
Saat hoidella jätkille sitten sutinaa miitissä.![]()
Tuo nyt oli ihan sovittu juttu. Itse asiassa miltei jokaisen yhdessä vietetyn baari-illan tulokseton rutiini.Miks kaikki yrittää aina löytää kaverilleen naista?
Mullekin tehtiin kerran näin, päädyin sit sen mimmin kämpille, hups!Mun kaveri teki kerran tenussa aika tempun, kun oltiin tanssimassa. Tarttu mua ranteista ja kiinnitti ne edessäni olevan muijan lantioille. En saanut litsaria, kun ei se tainnut edes huomata siinä rytäkässä...