Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olisinpa taas nuori, vahva ja komea kuin Janpa.. Kipinät vaan lentelis kun istuu ringissä tyttöjen kanssa. Nyt oon tällanen vanha, vaivainen ja ruma ja kaiken lisäksi kahlittu munalukolla kiinni parisuhde-oravanpyörään.

Sun pitää lopettaa toi vastuuntuntoisen aikuisen rooli. Tosin muut ihmiset saattavat katsoa sitä pahalla kun ikääkin jo löytyy:D

Kohta vois lähtee ottaa arskaa, eka pitää siivota

Mulla on kolme vaihtoehtoa päivän ohjelmaksi (töitä vasta illalla):
1) Tehdä kaikkia tärkeitä asioita, jotka olin varannut vapaapäivälleni
2) Lähteä ottaan arskaa biitsille ja käydä ehkä salilla
3) Roikkua netissä koko päivä

Tällä hetkellä vaihtoehto 3 vaikuttais helpoimmalta, vaihtoehdosta 2 sais hyvän mielen ja vaihtoehto 1 olis järkevin.

Mulla on kolme vaihtoehtoa päivän ohjelmaksi (töitä vasta illalla):
1) Tehdä kaikkia tärkeitä asioita, jotka olin varannut vapaapäivälleni
2) Lähteä ottaan arskaa biitsille ja käydä ehkä salilla
3) Roikkua netissä koko päivä

Tällä hetkellä vaihtoehto 3 vaikuttais helpoimmalta, vaihtoehdosta 2 sais hyvän mielen ja vaihtoehto 1 olis järkevin.
Vastaus kaikkeen, on onnen numero 3.

Täällä.

En oo viel ees syönyt aamupalaa. Alkaa olla jo nälkä. Meneeköhän tää päivä vaan makoilemiseks..

edit: Tein tuplat, pitääpä korjailla seuraavaa viestiä.

Woddöfak, wöddofak, woddö wöddo mitävitunfukkia?

Oon sekasin ja seinähullu. Kaappikello. Jeah.

edit: Joku päivä lähden Tampereelle ihan vaan ex tempore. Ja sit mennään håumåuporukalla Turkkuseen, yllätetään Stander housut kintuissa ja kaadetaan viinaa kurkkuseen (sekä Standerin pikku mulkkuseen). Mutta ei tänään.

Paikalla. Näin outoa unta.

Eka joku agentti pisti mut käsirautoihin ja käski hakea kahvit läheisestä huoltikalta. Sen
jälkeen pelattiin lätkää ja jouduin jäähylle. Jäähyltä tullessani rikoin mailani ja kenttä oli yhtäkkiä aivan täys porukkaa.

Back
Ylös Bottom