Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vastaus kaikkeen, on onnen numero 3.Mulla on kolme vaihtoehtoa päivän ohjelmaksi (töitä vasta illalla):
1) Tehdä kaikkia tärkeitä asioita, jotka olin varannut vapaapäivälleni
2) Lähteä ottaan arskaa biitsille ja käydä ehkä salilla
3) Roikkua netissä koko päivä
Tällä hetkellä vaihtoehto 3 vaikuttais helpoimmalta, vaihtoehdosta 2 sais hyvän mielen ja vaihtoehto 1 olis järkevin.
Почему Ювяскюля?Meikäläinen suuntaa koht liiketalouden pääsykokeisiin, ja sit suuntaan nokan kohti jyväskylää! :dance:
Joo vois työtkin jättää väliin.. Sinne ei kuitenkaan oo tänään ihan pakko mennä. Eli pomolle vaan puhelinsoitto, ja saan viettää koko päivän rauhassa netissä runkkaillen :DVastaus kaikkeen, on onnen numero 3.
Почему Ювяскюля?
Miksi Jyväskylä?Mitä vittua? :hyvä:
Vedä tosi kovat suojakännit niin et muista kokeita lainkaan, eikä niihin tarvitse siis mennä!Onnea tarvitaan, valmistautuminen on jääny vähän vähälle eli sitä ei oo tehty ollenkaan. Kolme koetta vielä nyt peräkkäisinä päivinä. Nooh, jos sitä vetäis tänään suojakännit...
Tuu Tampereelle, niin runkataan yhdessä. :wtf:Joo vois työtkin jättää väliin.. Sinne ei kuitenkaan oo tänään ihan pakko mennä. Eli pomolle vaan puhelinsoitto, ja saan viettää koko päivän rauhassa netissä runkkaillen :D
mitä se kertoo meistä?Ihan sama mihin aikaan tänne tulee niin aina on keijot pitämässä palaveria :D

Tuu Tampereelle, niin runkataan yhdessä. :wtf:
mitä se kertoo meistä?![]()
:kippis1::dance2:Mä näen sen pelkästään positiivisena asiana :dance2:
Jaa...kai se on lopetettava ruokis...