Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei helvettiläinen, miten tämä taas kerran meni tälläseksi:D Voisin lähteä unille näkemään siveellisiä asioita...

Ei helvettiläinen, miten tämä taas kerran meni tälläseksi:D Voisin lähteä unille näkemään siveellisiä asioita...
...lääkärileikeistä. :whip:

Mää tein peliliikkeitä töitten kanssa. Nyt pääsen aikasemmin Tamperesteriin!

No ei todellakaan. :D
Ens vkl synttärit, tällä hetkellä kiinnostus on 0 mutta eiköhän se mieli muutu kun viikko etenee...

Kyllä se vaan tuppaa aina muuttumaan mitä lähemmäksi v-loppua päästään. :D

kurkkukipu muuttu yskäks,vittu, pakko lähtee salille, vituttaa niin homona nyt kun duunikin vetää pataa jumiin, voi vittu, ehanaa kesälomaa...

pakko välillä tännekkin postaa,
ettei wtf?-tyypit luule, että mä oon poistunu.

Mitäs näin maanantaina... lauantaina vasta vapaille... Ja sitten radalle........

ägäin..........

mä vedän tän viikon pakosta nelijakosena...

Pääsis jo salille, alkaa tää tuplavuoro jo vähän väsyttään.......

mä en tee puntti. mä kasvan niin nopeesti, enkä halua mitään yhtä isoja möykkyjä ku colemannilla. syön 20 grammaa prodee päivässä, enkä yhtään vitamiineja enkä rasvaa. hiilareita saan karkista.. kasvan ihan huimasti koko ajan..

Ollaan sitten samixiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Mä ajattelin kans vähän laihduttaa kesäks. Ikävä uida, kun on noita äklöjä lihaksia kasvanu tollei tosi nopeesti.......

Back
Ylös Bottom