Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Älä edes sano :curs:
Eikö se ole näin suhteen alkusekunneilla hyvä kylvää se ensimmäinen epäilyksen siemen :D
Alat sit treffeillä tivaamaan, että oliko sulla toiset treffit sovittuna ;) Näin miehenä pieni vinkki siitä, mikä saa miehen syttymään ellei peräti ilmiliekkeihin...

Joo joo nää nääs

Missäs muut kaikki on?
Se menee joo nääs nääs....aika säätämiseks, kun järkkää itelleen parit, kolmet deitit samalle illalle.......
Dinho näätkö? Katotaan

WTF?

Kiitti pojat, ootte ihania :(

Olenhan minä :)

ps. älä suutu :(

No en suutu :) Kyl mä tiedän et kukaan ei uskaltais edes ajatella tapaavansa muita tyttöjä samana päivänä ku mua :rolleyes:

vittu tuo uus disturbed on loistavaa settiä :rock:

Remember and you might be welcomed
Amongst the heartless monsters you surround yourself with
Feeding off the pain and misfortune of others
A maniacal unit of sub-human parasites
Warped into a feeding frenzy at the smell of fresh blood
Open your eyes and see the creatures for what they are
A swirling mess of hatred and envy
Don't be naive enough to think you're unaffected
The conversion has already begun...

Tähän väliin
Rivien välissä mies
voisin sanoa jotain
annan salaisesti jotain hyvää suuhun pantavaa

AWW mun deitti peru oman alkuillan menonsa koska sai kuulla että mulla on huomenna töitä -> ei saa mennä liian myöhäiseksi. Ihanaa, hiukan ahdistavaa tosin.

Eli meikä siirty jonotuslistalla ykköseksi:dance:

Hirveetä paskaa käydä töissä, oon koko tämän päivän hikoillu ja kulkenu sairaalan käytäviä kuin joku haamu. 3h yö-unilla ei ole kivaa, jospa sais ens yönä nukuttua enemmän.

E. Kuulema tuolla saattaa nousta lämpötila kesäsin jopa 40 asteeseen, ei kiva.

Eli meikä siirty jonotuslistalla ykköseksi:dance:

Hirveetä paskaa käydä töissä, oon koko tämän päivän hikoillu ja kulkenu sairaalan käytäviä kuin joku haamu. 3h yö-unilla ei ole kivaa, jospa sais ens yönä nukuttua enemmän.

Siis perui OMAN menonsa, jonka piti olla ennen meidän deittejä. Nyt päästään siis kahville aiottua aikaisemmin ;) Tosin nyt mulla on aikaa nähdä sutkin tänään :D

Ooks töissä sairaalassa?

Kesätekemistä

ei ne ossaa...

täytys tulla näyttään kädestä pitäen miten se homma toimii :)

Vois mennä kyllä, nyt kun tuli puheeksi.... vaikka naimaan...

Eipäs huudella täällä! Alyssa, olen sairaalalla seuraavat 2vko jonka jälkeen pitäs alkaa ihan kunnon työt.

Japkomon on tätä nykyä johtava kirurgi.

voi LOL ja kops, kun putosin...

Se on erikoistunut tohon urologin hommaan...
Mutta voihan se piirakkaakin maistaa...

Japkomon on tätä nykyä johtava kirurgi.

Kyllä! Japkomon valkoisessa lääkärin takissa... Mmm... "Antakaas kun Japkomon hieman vilkaisee".

Back
Ylös Bottom