Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitää varmaan nukkumaan ku kesäloma painaa huomenna päälle :rolleyes:

Haarrr, vielä puolitoista tuntia nii päöäsee ajomatkalle nukkumaan... Mukavat 9 tuntia auton kyydissä.

Joo.. Mä aloitan hieromalla Janpan paidan läpi sen suuria kiinteitä rintalihaksia. Hyväilen niitä ensin pehmeästi sivellen, sitten yhä rajummin. Samalla painan innosta tärisevän vartaloni Janpan kiihkeästi huohottavaa ruhoa vasten. Kumarrun Janpan puoleen ja alan hitaan nautinnollisesti nuolla kostealla kielelläni massiivista kaulaa, jykeviä leukaperiä, miehekkäitä poskipäitä...
:wtf::wtf::wtf::wtf::wtf:

vitun homot..:D

Joo nääs.

täällähän on ollut eilen kaikenlaista ällöttävää heteroseksin kuvailua... Onneks mä ja dinho ei oltu täällä...

mä imin presidenttiä. maistuu ihan sille ittellensä..

Oltiin Sedun luxus vieraina. Oli se Reino jo iso ja komia poika, ja naisia ihan vitusti ympärillä liehittelemässä.. Se oli kyllä aikas What The F***? kamaa, kun Reino tuli siihen viereen. Virnuiltiin vaan toisillemme ja sillattii..:D

Oli aika mahtavaa nähä, vaikka mä olinkin aika huonosssa kunnossa. Ekan kerran sammuin jo ennenkuin baariin lähettiin ja kurkku oli koko illan ihan paskana. Sitä paitsi baarissa ei pysty jutteleen, kun joutuu huutaan ja musa soi niin kovaa...

Oli muuten kyllä hyvä ilta ja amulla ei ollu krapulaa yhtään... Olin viä ihan känässä...

Sai muuten rumimpia eukkoja työntää pois siitä meidän syleistä... Koko ajan oli kauhee tunku...

Vittu mä en kyllä toisaalta näin varattuna miehenä pidä yökerhoista...

taas ihastuin siihen blondiin dinho.............. Lähtisköhän se ens viikonloppuna ulos vai annanko vaan olla, kun en voi mitään kuitenkaan tehdä......................?

voi elämä-..........................

Dinholla oli kyllä kans sellanen jännä virne ja kyllä silläkin hihasta habaa pullotti... Oli se kyllä outu fiilis........
Nyt mä oon taas palautunu tohon sun avaan.... Se on kyllä ihan paras............

Mä olin oikeesti yllättyny jo siitä, että me nähtiin. Mä aattelin jo, että mä jään sinne pohjienottokämpille goisaan, eikä siitä mitään tuu, kun kuitenkin mennään eri baareihin...

Vituttaa vaan, kun nykyään on niin kallista toi juominen, noh, ei mulla menny paljoo massia, mutta ois voinu mennä.........

Ainiin, menin muuten bussilla himaan... arvaa pystyinkö heittään viä laatat bussin lattialle siinä pysäkin kohdalla, kun oltas jo jäämässä pois.......???

no kyllä tod.

Oli aika räkänen fiilis siinä kävellä himaan t-paidassa ja örveltäen, kuin varhaisnuori japkomon......

sellasta........

Mitä mahtoi liikkua kauniin naispuolisen kaverini mielessä, joka jutellessaan kanssa hymyili ja hieroi rintaani ainakin n. 10s.
Mutta sitten lähti muualle kavereidensa kanssa... mutta kuitenkin jossain vaiheessa tuli tanssimaan näköpiiriini...

Se on kyllä varattu, että jos se lämpes mulle niin paljon, että sen oli pakko tehdä vähän väliä, koska muuten se vois pilata oman suhteensa, eikä se uskaltanu häiritä mun omia kuvioitani.......... näin se varmaan meni............

oli aika jänniä noi tilanteet...

Kannattaa varoa, ettei kuski havaitse purjoamista, voi tulla pieni pikavoitto illan päätteeksi. Itse laattasin syksyllä (tais olla silloin?) dösän perällä pari kertaa ja kaikki oli niin tumussa, etteivät paljoakaan reagoineet asiaan.

Siihen kuskin eteen mä vedin, mutta ei se uskaltanu kattoo ees päin...
Kyllä mä huikkasin vielä poistuessa, että "hyvää jatkoo vaan :)"

Siihen pysäkille mä jäin vielä tyhjentään itteeni... Oli kyllä aika fantsua..

Näin taas kavereita pitkästä aikaa. Yhdessä vaiheessa huomasin, että dinho alko väsyyn mun kuolemattoman tylsään seuraan, kun se vihjas, että kyllä sä reino voit mennä tonne omien kavereiden seuraan jos haluat...
Emmä menny, kun halusin kokeilla miten kauan dinho jaksaa mua. Kyllähän se sitten itte lähti ennen pilkkua pois... ;)

Aaaaaaaaaahhhhhhhhh, jäi vielä niin paljon asioita sanomatta ja nyt en enää muista mitä...

Näin taas kavereita pitkästä aikaa. Yhdessä vaiheessa huomasin, että dinho alko väsyyn mun kuolemattoman tylsään seuraan, kun se vihjas, että kyllä sä reino voit mennä tonne omien kavereiden seuraan jos haluat...
Emmä menny, kun halusin kokeilla miten kauan dinho jaksaa mua. Kyllähän se sitten itte lähti ennen pilkkua pois... ;)
Hyvä ettet jättäny Pinhoa ypöyksin, se olis jääny itkemään kuin pikkutyttö konsanaan.
Aaaaaaaaaahhhhhhhhh, jäi vielä niin paljon asioita sanomatta ja nyt en enää muista mitä...
Kyllä ne sieltä tulee, kun vähän potkii.

naurattaa vieläkin kun nähtiin Dinhon kans. Oli se niin härön olonen jätkä.
Kunnon futishevarisäbärisurffaribodariadonis...

Ei sitä päällepäin kyllä uskois, että se on pakkiksen oma dinho, jolla on niin säikehtivä wtf?-gayavatar...
Emmä tiä millasta jätkää dinho odotti, mutta kyllä se vähän katto kun menin sen viereen watto fukkeileen.............

No, jos menit tietty kalkit naamalla siihen viereen, kyllähän Tinholla saattoi mahdollisesti lurpsahtaa lusikallinen pöksyihin - kunnes se tajusi, että ootkin ihan kiva setä.

PS. Oliko sillä se virallinen Ronaldinho hikirätti päässään ja Tony Morat jalassaan?

Tai se odotti, että mä tuun meikit naamalla, mutta mä tulinkin jotain ihan muuta mun naamalla siihen... Ja mä olin sitä vähän pidempi ja se tajus, että mä oonkin pelottava pahasetä.

Sitten kun se kuuli mun puhuvan niin se ajatteli varmaan, että ompas kivan sulonen ääni pojalla :)

Noh, oli meillä ihan kivaa. Varsinkin vessareissut oli mukavia...

en kai dinhon kans vetäny, joku muu kyllä suhautteli sillai, että meni ristiin mun kans...

Meillä oli se fiilis siellä niin kova...öööhh... siis hyvä.....

Ois jo miitti........

mitä se dinho stalkkaa...?

laita vaan omaa versioo näytille...........

Back
Ylös Bottom