Unta palloon nyt. :thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:wtf::wtf::wtf::wtf::wtf:Joo.. Mä aloitan hieromalla Janpan paidan läpi sen suuria kiinteitä rintalihaksia. Hyväilen niitä ensin pehmeästi sivellen, sitten yhä rajummin. Samalla painan innosta tärisevän vartaloni Janpan kiihkeästi huohottavaa ruhoa vasten. Kumarrun Janpan puoleen ja alan hitaan nautinnollisesti nuolla kostealla kielelläni massiivista kaulaa, jykeviä leukaperiä, miehekkäitä poskipäitä...
mä imin presidenttiä. maistuu ihan sille ittellensä..
Oltiin Sedun luxus vieraina. Oli se Reino jo iso ja komia poika, ja naisia ihan vitusti ympärillä liehittelemässä.. Se oli kyllä aikas What The F***? kamaa, kun Reino tuli siihen viereen. Virnuiltiin vaan toisillemme ja sillattii..:D
"Hyvä ettet jättäny Pinhoa ypöyksin, se olis jääny itkemään kuin pikkutyttö konsanaan.Näin taas kavereita pitkästä aikaa. Yhdessä vaiheessa huomasin, että dinho alko väsyyn mun kuolemattoman tylsään seuraan, kun se vihjas, että kyllä sä reino voit mennä tonne omien kavereiden seuraan jos haluat...
Emmä menny, kun halusin kokeilla miten kauan dinho jaksaa mua. Kyllähän se sitten itte lähti ennen pilkkua pois... ;)
Kyllä ne sieltä tulee, kun vähän potkii.Aaaaaaaaaahhhhhhhhh, jäi vielä niin paljon asioita sanomatta ja nyt en enää muista mitä...

Ristipissa.Noh, oli meillä ihan kivaa. Varsinkin vessareissut oli mukavia...