Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niinpä! Kohta vois yrittää nukkumista, tänään nousin 3 aikoihin joten saattaa olla vähän hankalaa... Huomenna herätys ennen kello 6.

Mul on huomenna treffit! :wtf:

Mullapa ei:(

Alyssa oot pelinainen :thumbs:

No aijaa :D tosin mun tuurilla se jätkä ilmestyy paikalle verkkareissa ja flanellipaidassa tms. Oon nimittäin nähny sen vaan puku päällä (oli komea).

Voin lähtee sun kans ulos ekojen treffien jälkeen :)

No tämä hyvä:)

Eilen yhdessä paikassa istuttiin pöydän ääressä ja siinä oli jotakin tuntemattomia. Jossakin välissä kerroin kirjoittavani (muutakin kuin pakkikselle:D), useimpien vastaus oli että eipä olis todellakaan uskonut ulkonäön perusteella:jahas:

Eilen yhdessä paikassa istuttiin pöydän ääressä ja siinä oli jotakin tuntemattomia. Jossakin välissä kerroin kirjoittavani (muutakin kuin pakkikselle:D), useimpien vastaus oli että eipä olis todellakaan uskonut ulkonäön perusteella:jahas:

Hahah owned.

Mitä faking vikaa on verkkareissa ja flanellipaidassa? TÄH?!

;) ;) ;)

Tuohan se tiettyä maajussille morsian-fiilistä.

Mut ei sit mennä tekemään mitään harkitsematonta ja typerää... ;)

Ei tietenkään ;) Katsotaan tilannetta kolmansien treffien kohdalla, jos sellaisia ikinä tulee.

Ja tuo aiemmin sanottu pitää paikkansa :D (seuraavana vkoloppuna provinssiin sinkkukaverin kanssa :dance: )

Ei tietenkään ;) Katsotaan tilannetta kolmansien treffien kohdalla, jos sellaisia ikinä tulee.

Hmm..eli tässä täytys nyt saada tuo jonotusnro 3.. No mut jos huomenna tulee ensimmäinen, sit Janpa ja sit..alkaakin hirveä taistelu..:D

Ja tuo aiemmin sanottu pitää paikkansa :D (seuraavana vkoloppuna provinssiin sinkkukaverin kanssa :dance: )

Jumaliste, tässähän joutuu pitämään silmät auki provinssissa..;)

Hmm..eli tässä täytys nyt saada tuo jonotusnro 3.. No mut jos huomenna tulee ensimmäinen, sit Janpa ja sit..alkaakin hirveä taistelu..:D

Jumaliste, tässähän joutuu pitämään silmät auki provinssissa..;)

Hei eihän se nyt ihan noin mene :jahas: vai meneekö?
Kyl sä varmaan tunnistat mut sit provinssissa jos kerron et on vaaleet hiukset ja oon ~170cm pitkä?

Nyt on sellainen pieni jännitys (vittu!) huomisesta duunista, meneekö kohilleen. Sillai olis vitun jees, jos sössisin sen jotenkin etten pääsis duuniin. Aah, sais nuq sinne puoleen päivään mennä salille, ja kattoo serranon. Sitten lähtee lihakset pumpis dokailee, ja mennä biitsille ottaa arskaa... :rolleyes:

Hei eihän se nyt ihan noin mene :jahas: vai meneekö?

Kyllä toi kuvio mulle sopis, mut se kaatuu siihen kun toisten treffien Janpa tulee ja vie sut :( Sit se on yksi hujaus vaan kun ootte Vegasissa kappelissa :D
Ei vaan, mistäpä noista etukäteen tietää miten menee ja mitä tapahtuu...:rolleyes:

Kyl sä varmaan tunnistat mut sit provinssissa jos kerron et on vaaleet hiukset ja oon ~170cm pitkä?

Voipi olla että te blondit ootte siellä vähemmistössä, mutta silti voi jäädä niin paljon vaihtoehtoja, että kuva voisi helpottaa? :)

Ei hittolainen, itekkin olen miettinyt pitäskö mennä tonne provinssiin kun saisin ekan palkankin sillon. Tuntuu että kaikki kaverit menee mutten minä.

E. Mika, noinhan se menee:D

Kyllä toi kuvio mulle sopis, mut se kaatuu siihen kun toisten treffien Janpa tulee ja vie sut :( Sit se on yksi hujaus vaan kun ootte Vegasissa kappelissa :D
Ei vaan, mistäpä noista etukäteen tietää miten menee ja mitä tapahtuu...:rolleyes:

Pitääkin sit varoa tota Janpaa :D

Voipi olla että te blondit ootte siellä vähemmistössä, mutta silti voi jäädä niin paljon vaihtoehtoja, että kuva voisi helpottaa? :)

Ehkä jossai vaiheessa :rolleyes:

Ja niin on taas romanssin siemen puhkeamassa kukkaan Pakkiksella.. Alyssan, Mikan ja Janpan(?!) kiihkeä triangelidraama saa ainakin mut värisemään jännityksestä ja kiihottumaan äärimmilleen.

Back
Ylös Bottom