Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oltiin Sedun luxus vieraina. Oli se Reino jo iso ja komia poika, ja naisia ihan vitusti ympärillä liehittelemässä.. Se oli kyllä aikas What The F***? kamaa, kun Reino tuli siihen viereen. Virnuiltiin vaan toisillemme ja sillattii..:D
Epäilemättä. Istuitte kuitenkin pikkumehujenne äärellä hiiren hiljaa.

Hei Janpa! Kerroppa meille muille miten kävi sen sun extra kireän valkoisen pitkähihasen paidan kanssa? :D (Ellei se ole täällä jossain jo)

Mites täällä meillä sitä pilkahti vaan pikku hetkisen päivällä!? Hitsin mukava ois ollu loikoilla biitsillä auringossa!

Tääl on paistanu kokoajan aurinko.
Onnistuiko metsästys? ;)

Tääl on paistanu kokoajan aurinko.
Tääl ei paista. Vähän sataa jopa. Perse.
Onnistuiko metsästys? ;)
Hei, mä oon legendaarinen Columbu, miten vois olla onnistumatta? ;)

edit:
Tuliko paljon kaatoja?
No, jos ihan rehellisiä ollaan, niin täyskaadot jäi puuttumaan. Kaveri oli vähän enemmän pelimies-asenteella mukana. Hän sai tehtyä paikallisen rodeo-ennätyksen 14 sekuntia. Olin siis lähinnä kaverin wingmaninä eli siipiveikkona.

Hei sinä legendaarinen tietokonevelho columbu! voisitko jakaa (viisauttasi) ja kertoa miten voin polttaa imagen dvd-lle? (saa toki joku muukin neuvoa, mutta toivoisin että columbu:haart:)

Joo, mie latasin jonkun pienen ja ilmasen imgburnin ko kaveri suositteli. ihan hyvin toimi!
Jesjes. voittajafiilis kun onnistuin (kerrankin :lol2:)

Hei Janpa! Kerroppa meille muille miten kävi sen sun extra kireän valkoisen pitkähihasen paidan kanssa? :D (Ellei se ole täällä jossain jo)

Ei ihan mennyt suunnitelmat nappiin, siis tämän yhden kanssa ja prkl pyöräkin hajos!!

Yhtä oisin halunnut, mutta sitä en saanut:D Piti randomitkin jättää rauhaan ton yhden takia...

Back
Ylös Bottom