Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

massa_nipsu379.png

WTF

Missäs keijot ja wnb keijot aikoo siemailla tänää?
Itsehän en siemaile, mut biitsille kumminki yrittää kala onnea, if u know what i mean.

Kyl ihan perus greippi-lonkero on parempaa.. :kuola:
Sitä voiskin sitten hankkia täks illaks. Pitäiskös sitä oikeen lähteä biitsille kattomaan onko siellä sakkolihaburgereita liikkeella? :D

Missäs keijot ja wnb keijot aikoo siemailla tänää?

e. Bodari muumilaakson heppu :D

Tuliko Janpalle ja kumppaneille hyvät tokarit?

Ois voinu tulla parempi kyllä:D Ens viikolla sitten alkaa kirjotuksiin luku jo, niistä pitää saada hyvät arvosanat.

No mikä se niin hikoiluttaa?

Kävin salilla vääntämässä koko kropan läpi, 4 sarjaa ja 30 sekunnin palautukset.

Nyt otan arskaa ja juon gintonicia:D

Nousee vittu oksennus kurkkuun, kun ajatteleekin tiistain kokeita. Soveltamiset menee aivan vituiksi, koska olin niin vitun laiska lukemaan. Muutenkin oon niin vitun käpy, että suunnilleen tarttee mennä valmennuskurssille, jotta ne söpöt tytöt vois kädestä pitäen näyttää, miten noita teorioita voi sovittaa yhteen. Saatanan vittu. Mistä saan kipinän, jotta ne kysymykset aukee?

Nyt on kyllä niin iso kyrpä ottassa, että Jeremyn mulkku kalpenee vierellä.

Hei tarjoilija tuokaa mulle kolpakko
yhtä kylmä niinkuin aina ennenkin
Mullon kova jano taas ja paksu lompakko
En turhaan tullut oo Ukkometsoon

Popeda - Ukkometso

Tällä virittäydytään fiiliksiin ;)

Joillakin sitä on vapaa-aikaa, itse ollut tiiviisti töissä. Vapaapäivistä ei tietoakaan...:(

Mulla alkaa maanantaina työt ja kestää näillä näkymin 6 viikkoo ellei pidempääkin. Vähänkö vituttaa kun ei saa koko kesää ottaa vaan rennosti ja olla tyhjänpanttina.

Mulla alkaa maanantaina työt ja kestää näillä näkymin 6 viikkoo ellei pidempääkin. Vähänkö vituttaa kun ei saa koko kesää ottaa vaan rennosti ja olla tyhjänpanttina.
Nii-i, mutta sitten on kiva syksyllä+talvella ku et oo niin persaukinen :thumbs:

ps. ootko nä missä ny

Nii-i, mutta sitten on kiva syksyllä+talvella ku et oo niin persaukinen :thumbs:

ps. ootko nä missä ny

Kotona ottamassa arskaa, justiinsa lähen syömään.

Hyi saatana ku iski järkyttävä krapula, olis nälkäkin pirun kova mut ei ruokaa oikee saa alas ei tiedä miten olis ku pää jyskyttää joka paikasta eikä oo painkillereitäkää :(

Back
Ylös Bottom