WTF
Itsehän en siemaile, mut biitsille kumminki yrittää kala onnea, if u know what i mean.Missäs keijot ja wnb keijot aikoo siemailla tänää?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsehän en siemaile, mut biitsille kumminki yrittää kala onnea, if u know what i mean.Missäs keijot ja wnb keijot aikoo siemailla tänää?

No mikä se niin hikoiluttaa?Jumalauta on hiki!
Tuliko Janpalle ja kumppaneille hyvät tokarit?
No mikä se niin hikoiluttaa?
Joillakin sitä on vapaa-aikaa, itse ollut tiiviisti töissä. Vapaapäivistä ei tietoakaan...:(Kävin salilla vääntämässä koko kropan läpi, 4 sarjaa ja 30 sekunnin palautukset.
Nyt otan arskaa ja juon gintonicia:D
Joillakin sitä on vapaa-aikaa, itse ollut tiiviisti töissä. Vapaapäivistä ei tietoakaan...:(
Nii-i, mutta sitten on kiva syksyllä+talvella ku et oo niin persaukinen :thumbs:Mulla alkaa maanantaina työt ja kestää näillä näkymin 6 viikkoo ellei pidempääkin. Vähänkö vituttaa kun ei saa koko kesää ottaa vaan rennosti ja olla tyhjänpanttina.
vähän liiankin pahastiPojilla taitaa olla koulu vielä pahasti kesken, vai...?:lol2:

Nii-i, mutta sitten on kiva syksyllä+talvella ku et oo niin persaukinen :thumbs:
ps. ootko nä missä ny