Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen kysynyt tämän jo tänään Dinholta ja kysyn nyt sinulta Deviation: Mistä tiedät miltä muna maistuu?

edit: Olin hitaampi kuin omppa. Häpeän.

ja sitte selvennykseks
egg.jpg

Emmä kyl tosta munan mausta ole ihan varma että älkää sitä lyökö lukkoon mutta toi energiajuoma olis parempi vaihtoehto.

Pelottavasti turvonnut keskeltä tuo kyrpä.

edit: Ei kun siinä onkin kaksi kivespussia, erehdyin luulemaan toista vain peilikuvaksi.

No vittu!:kippis1:

Otan ton setin sitte. tänks hei
JE! Raportti sitten tänne, saitko ja kuinka monelta :kippis1: Siis pillua, ei turpiin ;) Toisaalta Dinhon guido-fleda toimii jo jonkinlaisena itsepuolustusvälineenä niin saattaa uhoajat olla vähissä, etenkin kun Dinho flexaa saippuakotelopohkeita ja tumputtajan forkkuja ni siinä nöyrtyy ismompikin haastaja.

100% teräksistä watöfakia!
Vai että semmonen on kultalonkero, kyl sitä varmaan on ite maistettava jos kerran täällä makuvaihtoehdot oli energiajuomasta munaan :D

Kyl mä lievästi, en katos pidä niinkään energiajuomista..
Jekkubattery kyllä menee! ;)

100% teräksistä watöfakia!
Vai että semmonen on kultalonkero, kyl sitä varmaan on ite maistettava jos kerran täällä makuvaihtoehdot oli energiajuomasta munaan :D
Silkka batteryä maulta ja ulkonäöltä....suosittelen ennemmin aitoa batteryä ja koshanderia...toisaalta taas teinit diggaa enemmän tollasesta mehumaisesta juomasta eli suosittelen sittenkin kultalonkeroa houkuttimeksi.:kippis1:

Silkka batteryä maulta ja ulkonäöltä....suosittelen ennemmin aitoa batteryä ja koshanderia...toisaalta taas teinit diggaa enemmän tollasesta mehumaisesta juomasta eli suosittelen sittenkin kultalonkeroa houkuttimeksi.:kippis1:
Teinit juo kaikkea mitä on tarjolla. Ei niille katos oo mitään väliä mitä ne juo, kunhan ne juo. Sehän on juomisen pääpointti, right?
Taitaapi tulla selvä perjantai tänään..

Rankkuri taitaa itekkin ollut joskus "ansoja" virittelemässä :D
Joskus kauan sitten vähän koijattu ja pumpattu ;) Niitä aikoja...

Teinit juo kaikkea mitä on tarjolla. Ei niille katos oo mitään väliä mitä ne juo, kunhan ne juo. Sehän on juomisen pää pointti, right?
Taitaapi tulla selvä perjantai tänään..
Siis suunnitelmien osalta selvä, right? Eli eiköhän oteta tänään kunnon tumut...kyllä, tumut ei tumput...

Eikös sitä huomenna pidä vasta otille ja saannille lähteä?
No mut mut.. tänäänkin ois voinu :)
Miksi tyytyä yhteen kertaan kun voi saada kaksi kertaa..

Siis suunnitelmien osalta selvä, right? Eli eiköhän oteta tänään kunnon tumut...kyllä, tumut ei tumput...
Sitähän mä tarkotin.. älkää nyt hyvät ihmiset väärin ymmärtäkö :D
Rankkuri ymmärtää mua aina oikein..

Back
Ylös Bottom