Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uskaltaako sulta kysyä että minkä ikäinen olet? Miks menee syksyyn jos et nyt pääse läpi, eikö sitä pysty melkein heti varaamaan uuden teoriakokeen?:D

Naisilta ei koskaan saa kysyä ikää! Oon ihan sopivan ikäinen :D Ja menee syksyyn, koska nyt on ajat tosi kortilla ja kämmäsin hiukan paperihommissa -> viivästyi entisestään. Opettaja on täällä vain juhannukseen asti, joten jos siihen mennessä ei onnistu ni sit joutuu odottaa kesän yli.

Alyssa Milanolla on muutakin tekemistä!

P.S. ;)

Tämäkin totta :D

Näin tänään miehen joka ajoi autoa foliohattu päässä. :) Bongaus tapahtui liikennevaloissa. Jouduin katsomaan kahdesti. :P

Mun fyssan ja kemian maikka on varautunu niiden tuloon koko ikänsä. Voiskin pirauttaa sille ja kysyä, sattuisko se tietämään jotain asiaan liittyvää.

mä pidän aina ulkona foliohattua....

mua voidaan muuten seurata....

Naisilta ei koskaan saa kysyä ikää! Oon ihan sopivan ikäinen :D Ja menee syksyyn, koska nyt on ajat tosi kortilla ja kämmäsin hiukan paperihommissa -> viivästyi entisestään. Opettaja on täällä vain juhannukseen asti, joten jos siihen mennessä ei onnistu ni sit joutuu odottaa kesän yli.

No sovitaan sitten että oot sopivan ikänen:D Kylläpä vieläkin päätä vähän kolottaa...

Tää kaveri ainaski on suojautunu ufo-invaasiota vastaan.

tin-foil-hat.jpg

Noita ei sais kauhiasti nykiä kun ne on remmin päässä, sillä riskinä on, että silmät pulpsahtaa päästä. Niitä on jalostettu niin pitkälle, että alkaa olemaan jo melkosia vikoja.

IMO, perseestä kun koiran ulkonäköä jalostetaan terveyden kustannuksella.

Kinukit tykkää värjäillä noita. Sitten kun ne kyllästyy värjäämiseen, ne syödään. :olexmäniinqurassevaien?:

Haluisin jonkun tosi ison ja pelottavan näkösen (mutta luonteeltaan kiltin) koiran. Mulla on ison koiran kokoinen poni, mutta se ei ole pelottavan näkönen eikä kiltti :/ ja asustelee toisella paikkakunnalla.

Haluisin jonkun tosi ison ja pelottavan näkösen (mutta luonteeltaan kiltin) koiran. Mulla on ison koiran kokoinen poni, mutta se ei ole pelottavan näkönen eikä kiltti :/ ja asustelee toisella paikkakunnalla.
Hommaa falabella. Ne on ihan sairaan pelottavia.

Ei falabellat oo pelottavia vaan söpöjä. Tosin nekin ehkä hiukan liian pitkälle jo jalostettuja, shetlanninponit on aitoja ja oikeita ;)

Mun poni on tällanen mut hiukan vaaleempi ja sillä on valkoinen merkki päässä.

75167746.C8CnVqZx.00687.jpg

e: miks toi kuva ei näy :<

Back
Ylös Bottom