Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänne saa kirjoittaa vain ne, jotka ovat kännissä, sekaisin onnesta/surusta, luovassa tilassa tai muuten vaan taiteellisessa koomassa.

Saa myös paljastaa itsestään asioita mitä muut eivät tiedä.
Laittakaa kuvia kans!

Mä aloitan runolla:

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Oodi (menneille) hiuksille!

Menneet ovat nuo kutrit uljaat, tummantuliset.
Kaipa ikävöin teitä?
Kiiltävät, tummanpuhuvat, missä lienette ystävät?

Teidät pois multa vietiin, katki leikattiin, jätteiksi heitettiin.
Oi miksi minut yksin jätettiin?

Heitteillä ootte tuolla puolen, tuolla suolla Ämmäksen.
Turha enää kynsiä vuolla, ei kukaan teitä huolla.
Voisko puolestanne kuolla?

Mut' ei hätää, saan teitä lisää.
Katsos toisilla ei niitä olekaan.

Toisilla tuuli kaljua puhaltaa,
Mulla ne vain hulmuaa.

Lyhyempinä vain.
Ain?

:) :) :) :) :) :) :) :) :)

Piti ihan lähteä tarkistamaan mistä tämä lässytys on saanut alkunsa :D

Janpa: Tosi kivasti itseasiassa, oltiin eka tyttöjen kanssa laivoilla ja sit näin yhtä vanhaa kaveria, ajeltiin vaan ja käytiin kahvilla ym. :) Ymmärsin kerrankin pysyä siinä maagisessa muutamassa drinkissä.

e:
Eipä mullakaan ihmeitä...Tasan viikko enää ja kokeissa hikoilen. :D

Aivan kuin odottelisi omaa mestausta.

Mitä kokeita jäljellä?

Ainahan tänne tulee "luovassa tilassa" kirjoiteltua. Kuinkas sitä muuten koneella istuskellaan?

Noni, mitä mä sanoin;) Ei helvetti että oon saamaton, ei millään kehtais alottaa tota englantia ja kellokaan ei ole enään mitään vähän...

Noni, mitä mä sanoin;) Ei helvetti että oon saamaton, ei millään kehtais alottaa tota englantia ja kellokaan ei ole enään mitään vähän...

Ainii mullaki on huomenna englannin koe! Hyvä ku mainitsit :D Tosin ei siihen oikein voi lukea, ei sitä olisi edes pakko tehdä...Haluun kuitenkin korottaa ku viimeks meni penkin alle.
Ni et ei sunkaan mitään englantia tarvi lukea, ei sitä periaatteessa edes pysty lukemaan :rolleyes:

Ainii mullaki on huomenna englannin koe! Hyvä ku mainitsit :D Tosin ei siihen oikein voi lukea, ei sitä olisi edes pakko tehdä...Haluun kuitenkin korottaa ku viimeks meni penkin alle.
Ni et ei sunkaan mitään englantia tarvi lukea, ei sitä periaatteessa edes pysty lukemaan :rolleyes:

No viisastellaan sitä sitten:D Sanojen ja kieliopin opetteluahan toi lähinnä on, opettajakin oli kurssilla niin helvetin löysä että mitään ei ole päähän jääny kurssista.

En oo koskaan lukenut pääsykokeisiin enkä oo koskaan reputtanut sellaisia, vaikka pari kertaa oon jo kyseisenlaiseen tapahtumaan ottanut osaa.

Olen luovassa tilassa, voin synnyttää ihmisen.

Yks vaivainen pääsykoe vaan. ;)

Jaaaaa luulin et sulla on koeviikko, kuten melkein kaikilla täällä tuntuu olevan. Mihin pyrit?

Janpa: Kyl sä klaaraat.

jan tee syksyllä se englanti :rolleyes:

kävästii setä samuelin kanssa pelailemassa ko japko ol unten mailla.
oli muuten yllättävän paljo porukkaa tiistaiksi :wtf:

En oo koskaan lukenut pääsykokeisiin enkä oo koskaan reputtanut sellaisia, vaikka pari kertaa oon jo kyseisenlaiseen tapahtumaan ottanut osaa.
Ootkin niin fiksu...Mä oon tämmönen vatipää, jolla on kurppalelli.
Alyssa sanoi:
Jaaaaa luulin et sulla on koeviikko, kuten melkein kaikilla täällä tuntuu olevan. Mihin pyrit?
Hesaan, valtsikkaa lukemaan.

Back
Ylös Bottom