Eipä mullakaan ihmeitä...Tasan viikko enää ja kokeissa hikoilen. :DMitä wannabe-ranskalainen? ;)
Aivan kuin odottelisi omaa mestausta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä mullakaan ihmeitä...Tasan viikko enää ja kokeissa hikoilen. :DMitä wannabe-ranskalainen? ;)
Tänne saa kirjoittaa vain ne, jotka ovat kännissä, sekaisin onnesta/surusta, luovassa tilassa tai muuten vaan taiteellisessa koomassa.
Saa myös paljastaa itsestään asioita mitä muut eivät tiedä.
Laittakaa kuvia kans!
Mä aloitan runolla:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oodi (menneille) hiuksille!
Menneet ovat nuo kutrit uljaat, tummantuliset.
Kaipa ikävöin teitä?
Kiiltävät, tummanpuhuvat, missä lienette ystävät?
Teidät pois multa vietiin, katki leikattiin, jätteiksi heitettiin.
Oi miksi minut yksin jätettiin?
Heitteillä ootte tuolla puolen, tuolla suolla Ämmäksen.
Turha enää kynsiä vuolla, ei kukaan teitä huolla.
Voisko puolestanne kuolla?
Mut' ei hätää, saan teitä lisää.
Katsos toisilla ei niitä olekaan.
Toisilla tuuli kaljua puhaltaa,
Mulla ne vain hulmuaa.
Lyhyempinä vain.
Ain?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ymmärsin kerrankin pysyä siinä maagisessa muutamassa drinkissä.Eipä mullakaan ihmeitä...Tasan viikko enää ja kokeissa hikoilen. :D
Aivan kuin odottelisi omaa mestausta.
Tasan ei jakaannu elämän nallekarkit.Aika mielenkiintoinen 4D. Käy sääliksi noita ihmisiä.
Eipä vissiin.Columbu, sehän hyvä juttu. Mutta muista, että kahta koloa ei sovi sorkkia samalla tikulla.
Noni, mitä mä sanoin;) Ei helvetti että oon saamaton, ei millään kehtais alottaa tota englantia ja kellokaan ei ole enään mitään vähän...

Yks vaivainen pääsykoe vaan. ;)Mitä kokeita jäljellä?
Ainii mullaki on huomenna englannin koe! Hyvä ku mainitsit :D Tosin ei siihen oikein voi lukea, ei sitä olisi edes pakko tehdä...Haluun kuitenkin korottaa ku viimeks meni penkin alle.
Ni et ei sunkaan mitään englantia tarvi lukea, ei sitä periaatteessa edes pysty lukemaan![]()
Yks vaivainen pääsykoe vaan. ;)
Päivän kysymys: Jos mies synnyttäisi lapsen, tulisiko se mulkusta vai rektaalista?
Ootkin niin fiksu...Mä oon tämmönen vatipää, jolla on kurppalelli.En oo koskaan lukenut pääsykokeisiin enkä oo koskaan reputtanut sellaisia, vaikka pari kertaa oon jo kyseisenlaiseen tapahtumaan ottanut osaa.
Hesaan, valtsikkaa lukemaan.Alyssa sanoi:Jaaaaa luulin et sulla on koeviikko, kuten melkein kaikilla täällä tuntuu olevan. Mihin pyrit?
Mitenkähän se ponnistelu onnistuu kikkelillä? No way...
:jahas: