Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

perhana ku tekis mieli mennä pelaamaan (tasku)biljardia. kepin heiluttaminen (varsinkin julkisilla paikoilla) tulee vaan niin kalliiksi, että ihan hirvittää.. jos ei sitten tyydy vähän huonompaan joka irtoaa ilmaisella. siinäpä vasta pulma :jahas:

edit: juon kahvia ja pöpötys kotona

Nytkin söin äsken keksejä ja vedin kahvia sekä pikkumehua (vittu ette naura tai mättään tauluun, aarrghhh).

T: Nimimerkillä kesäkuntoon...

Mun pitäis taas bulkata, mutta tahdonvoima ei riitä.. Käyn puntarilla. Painan 74,6 (oon alasti). Liikaa aerobista liikuntaa, liian vähän Crea-Colaa.

mäkin laihdun koko ajan, kun käyn töissä.

täytys vaan maata ja syödä sängyssä...

Iltasinkin palaa turhaan kaloreita, kun joutuu... tiedättekö mitä tekemään?
tyydyttään kumppanien tarpeita...

noniin japko lähetää kalpeeseen pelaa poolia

Olin nukkumassa, 20min sitten heräsin. Se niistä yö-unista:jahas: Pitäs tehdä miljoona ja yks koulujuttua mutta teen ne vasta huomenna.

Käyn hakeen jääkaapista makkaraa ja limpparia.. Eiköhän paino lähde taas nousuun. Mulla sama ongelma kuin Reinolla, eli työ (jos sitä nyt työksi voi kutsua) vie pois aikaa syömiseltä ja kuluttaa energiaa.

Työ = katabolia

Juttelin tänään mun "kaverin" (jotkut pakkislaiset ehkä tietää kenestä puhun) kanssa.. Tutustuin vähän. Ei ollut pelkästään nätti, vaan myös aika fiksu ja monet jutut natsaa meillä kohdalleen. En vaan oikein voi tehdä asialle mitään.

Mikset voi tehdä?

Jos kattois salkkarit ja alkais kokeisiin lukemaan.

Aika mielenkiintoinen 4D. Käy sääliksi noita ihmisiä.

Viikonloppuna FC Venus! Oon nähny sen joku kymmenen kertaa, just ihana leffa.

Huomaa et katon telkkarii, eka kerta about viikkoon...

En jaksa ikinä katella elokuvia kahteen kertaan, alkaa kyllästyttämään. Ton 4D:n kohdalla vaihdoin kanavaa 10 minsan jälkeen. Ja aloin tekeen taas hommia koneella.

Alyssa, mitäs ranskatar?

Mitäs tässä, valvon tänään ihan luvan kanssa, huomenna herätys vasta kymmeneltä :)
Mitä wannabe-ranskalainen? ;)

Alyssa, miten muuten meni perjantai?

Back
Ylös Bottom