Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onpas kipeä olo, ja maha sekasin, oksettaa, eikä oo mitenkää kivaa, enkä oo tippaakaa juonu viinaa.

ei viinata mutta vituttaa. työ on ihana asia.

Kyseisen kaverin treenipäivyri on mielenkiintoista luettavaa, kun ei ole ollenkaan sarjapainoja laitettu. Muutenkin sellainen yleisesti sekava kirjoitustyyli. :D

Tuliks hyvä?:hyper: Ei helvetti että muutama oikea sana, oikealta henkilöltä piristää päivää!

Jannuhan on jo suorastaan kuuluisa. Hän on siis 104kg (muistaakseni) painava, käynyt salilla 4 vuotta ja penkkaa 30kg, kyykkää 50kg ja mavettaa 50kg. Hauiskääntöpainot ovat 10kg. Hänen treeninsä ovat myös rakkoilleet koska hän joutuu usein hotiamaan mielisairaita sukulaisiaan. Trolliko? Vipit se ainakin on maksanut.
Kovempi kun minä. :itku:
Jos metsään tahdot mennä nyt..

Veti kyllä siististä kaveri, mun uus elämäntyö on opetella yhtä coolisti tanssimaan ja palata ajassa taaksepäin ja vallata tanssilattiat.

Nyt mä lähden pelaamaan biljardia...

Oon kyllä ehkä maailman paskin pelaamaan bilistä.

Joku kerta jos tällä viikolla ottais taas selkäänsä?:D

Back
Ylös Bottom