Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäiskö mennä nukkuu ja luottaa siihen et jatkan tätä matikan juttuu illalla/yöllä?

Joo "lammpujen" putsausta, kelmä Jappe sut tiiän :D

Pitäiskö mennä nukkuu ja luottaa siihen et jatkan tätä matikan juttuu illalla/yöllä?
ehottomasti. mulla on koeviikolla semmonen unirytmi että menen klo 21 nukkumaan ja herään 5-6 aamulla ja alotan sillon sen lukemisen niin muistaa ainahi hyvin ku vasta lukenu. toimii:whip:

ehottomasti. mulla on koeviikolla semmonen unirytmi että menen klo 21 nukkumaan ja herään 5-6 aamulla ja alotan sillon sen lukemisen niin muistaa ainahi hyvin ku vasta lukenu. toimii:whip:

Mul ei oo koeviikkoo :D pitäis vaan näpytellä matrixeja koneelle, matikan projekti. Laskeminen oli kivaa mut tää viimeistelyhomma on perseestä, pitäis 10 sivuu saada tänään koneelle ni olisin voiton puolella.

Eiku on mul muuten koekin. Mut se on vast ylihuomenna.

Ostakaa joku multa mopo poissa!

Mä alistan kaikkija uljaalla ratsullani! Vois lähtee tekemään jotakin kehittävämpää...

et oo tullu alistaan tallille vielä. Oon siä odottanu koko päivän...

emmä enää täällä jaksa pyöriä. uusia ketjuja tulee kun sieniä sateella ja vanhatkin postataan niin nopeella vauhdilla eteenpäin, ettei parin päivän poissaolon jälkeen mitään jaksa lukee...

Haha:D:D Viikonloppuna taas sakkoja keräilemään:dance:
Sakko-
Steak.gif
? :dance2::whip:

Muutama päivä sitten näytin paskapaperia, kun kerta kysyttiin.

Back
Ylös Bottom