Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Apuaaa, kone paskana niin ei voi tiirailla mitävittua-trediä :(

Ei mua vituta olla töissä kun siitä saa rahaa, eli ton kuukauden ajan noissa "oikeissa" hommissa olen mielelläni mutta olen sitä ennen 2vko jollakin setelillä töissä. Tienaan 220e (muistaakseni), 6,5h päivässä varastolla duunissa (30min palkaton ruokatauko), eli tuntipalkka n.3,7e joka alle minimipalkan. Tämä kyrsii...
ootko nää jo tehny sopparin siihen paskaduuniin? älä mene sinne jos et oo vielä tehny :dance:

Ja janpalla rahaa?! kuulostaa niin utopiselta, että eiköhän tähän tule joku pikainen muutos ja toistat jokavuotisen koulujenpäättäjäisrituaalisi ja saat semmoset sakot että menee kaikki rahat niihin ;) :D

Haha:D:D Viikonloppuna taas sakkoja keräilemään:dance: Sopimuksen oon tehny jo yli kuukausi sitten. Pitää vaan yrittää lukea kirjotuksiin noi historian kirjat sillä aikaa kun on töissä, niin jää loman lopussa aikaa ihan "oikealle" lomalle.

joo, mieki otin täksi kesäksi pari viikkoa lomaa niin kerkeepi lukea vähän kemiaa ja fysiikkaa sillo.. ainaki ois tarkotus :D

ois kyllä hyvä idea alottaa jo nyt lukemaan niin ei tulis niin paniikki kesän lopussa sitten.
olikos sulla muutes tännää koetta ja onko huomenna/ylihuomenna?

Tänään oli äidinkielen koe, kirjotin esseetä vielä siinä 12 aikaan, opettajakin kyllästy jo ja lähti pois:D Huomenna ois matikan koe... Sulla?

tänää oli matikka, huomenna sleebeniä ja ylihuomenna fysiikka... vois huomenissa kävästä syömässä joskus puol 11 maissa? vai kauanko sulla menee siinä kokeessa

muutes, miten ratkastaan x yhtälöstä y=2 lnx ? kertokaa joku, jäi vituttamaan kun en osannu

Tuskin menee kovin kauan, helppo aihe.

soittele kuha oot tehny sen

ps. kattoin jotain (ranskalaista?) 2 osasta leffaa äsken ykköseltä, jossa sokea, jaloista halvaantunu ja vanhus seikkailivat jossain. oli melko ranskalaisen olonen väkerrys

All right.

mitääää...
mihin tää ketju on suistunut. EI täällä ole enää mitään...

No, se missä se on, on ihan hyvä paikka kanssa...

Reinzell vois tulla jo pyllisteleen. Japko kanssa. Mikkiitäkin vois kurittaa, muutenkin kun unissaan. Ostan teidät kaikki mun brasilialaiseen baariin tanssijoiksi.

7 esseetä ja kaks jennkiä puhumassa paskaa. Pitihän se arvata et grillit on muka. Joo, olihan se mukavaa paistatella nakkeja, måutt eilen ei mennyt hyvin sunnuntaina kauheenolo, ei juomisia eikä mitään. Pitää varmaan siirtyy jääkaapin puolelle, miksei Lidlistä saa enää Ehrmanniaa? Tänään kysyin, sano vaan "joo ei oo mitään ehrmanneja mut valion rahkaa löytyy" Ihme hyypiö olisin halunnu Ehrmannia no ei se mitåän pitää kai tyyryyy valion paska rahkaan. fastin heraakaan enää jäljellä suunnilleen yhtään, sen sijaan kreaa löytyy vaikka spugelle jakaa. Mistä rahkaa taikoisin oi, haluisin rahkaa niin että ripaska soi.

Varmaan maukasta toi Ehrmann, viimeks vedin sitä joku kuukaus sitte, en mmuista enää makua, liikaaa rejuustoa, missä kuoret? Hävinny jonnekin takkaan, pitäiskö heittää säkit kylpyammeeseen ja viinaa päälle, hävii celsius asteetkin johki.Missä mun kamera on?

Danca danca. Vois lähtee soittamaan noista töistä ja sitten päiväunille kun väsyttää niin perkeleesti...

Ei voi väsyttää, kun sulla on 10 naista siinä vieressä.

Ei ole yhtään nytten, möin kaikki kymmenen huutokaupassa könttänä:(

Ei oo hyvä kauppa kun 5 oravan nahkaa 10 muijats, sillähän sais vaikka kokolihapihvin.

Huomenna paikan päälle käymään, lamppujen putsausta ja kuulema vähän jotakin muutakin hommaa...

Back
Ylös Bottom