Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No ei sinne ole kovin pitkä matka. Sellanen perus. En osaa sanoa, vajaa 100km. Vituttaa silti. Miksi kaikki oikeesti kivat muijat löytyy muualta kuin kotikaupungista? Siis vittu, se ei ollut sellanen perusmuija vaan sillä oli oikeesti samanlaiset vaatteet ja samanlainen elämänasenne kun mulla. Ja meillä synkkas vittu HETI ensimmäisissä lauseissa.. Voi vitun saatanan vitun vittu.. Toivottavasti tapaan.

Siis se kuski oli mun tosi hyvä kaveri ja ymmärrän et halus kotiin kun oli joutunut kauan siellä jo kykkimään selvänä jne.

En ole ylpeä mut sil hetkel mun teki ekaa kertaa mieli vetää kaveria turpaan.

Onneks ens viikonloppuna saa vetää klo 09:00 -> seuraavaan aamuun asti viinaa niin paljon kuin räkäpumppu kestää. Toivottavasti en avaudu ihmisille

mitä miksi me ei whatte fukkailla, siis heitsi peitsi meitsi on uus jäsen, tosin ilman yhtä tyhmiä juttuja ja aivoja ja yhtä homoa avataria OHOAHHÖA¨Å
AÅQAHÅAJHAPHIAPIAHNA

Sama täällä, mutta eipä sentään nollille jääty

mitä miksi me ei whatte fukkailla, siis heitsi peitsi meitsi on uus jäsen, tosin ilman yhtä tyhmiä juttuja ja aivoja ja yhtä homoa avataria OHOAHHÖA¨Å
AÅQAHÅAJHAPHIAPIAHNA
Ei millään hyvällä, mutta sun juttus on ehkäpä pakkiksen paskimpia! Lopeta tuo helvetin pelleily, sillä sulla ei nähtävästi taida olla mitään uutta/järkevää tuotavaa tähän keskusteluketjuun. Ja vaikka täällä nyt aika vapaasti voikin jutustella, niin elä nyt perkele sentään kirjoita paskaa!

PS. Eikä sulla mitään avataria voi ollakaan, koska et ole vippi. :jahas:

Sori nyt vaan tämä avautuminen, mutta pistää vituttamaan tuollaiset nyypät!

olisin ollut tyytyväinen, jos Suomi ois päässyt ees ekalle palstalle, mutta melkeen vikaksihan sitä jäätiin :D ei sillä, en itsekään olisi Suomea äänestänyt. tosi heikko esitys teräsbetonilta

Back
Ylös Bottom