pelasin korista 5 vuotta, lopetin, vuoden tauko, sit salille ja niin päin pois. siit on nyt about 1½ v aikaa.
ei treenistä voi puhua tämmösessä kunnossa!
Pelasin kanssa korista joskus. Hyökkäsin kerran vahingossa omaan päähän, ehdimpä heittää vielä kaksi kertaa ennenku uppos. Oli se jännä miten pikkuskidinä pysty menemään niinki sekasin pelin keskellä :D
hakkaisin sut nii 10-0 :D
nojoo, meinasin alottaa uudelleen täs vähän aikaa sitten mut en voi ku ei aikataulu kestä mitään ennalta sovittuja harkkoja :/
En tiedä mikä on syy ja seuraus, mutta: a) aina löytyy uusia ihmisiä joihin tutustua ja sillä verukkeella maksimoida kännejä loppuminuuteille asti b) tuon käyttäytymismallin takia mä olen varmaan "savolainen yökerhoapina." Tai sitten toisinpäin.
Mitä porukalla soi? np. Watain - The Limb Crucifix
edit. ai niin, mulla on kehonrakennustausta. myös pingistä on tullut pelailtua palloseurassa.
Mä Turun riennossa :D tosin vaan yhden kauden, sitä ennen toisella paikkakunnalla.
En tiedä mikä on syy ja seuraus, mutta: a) aina löytyy uusia ihmisiä joihin tutustua ja sillä verukkeella maksimoida kännejä loppuminuuteille asti b) tuon käyttäytymismallin takia mä olen varmaan "savolainen yökerhoapina." Tai sitten toisinpäin.
a) nojaa, kokemuksella ne viimeisillä minuuteilla bongatut tyypit ei välttämättä ole sieltä laadukkaimmasta päästä.
ja b) nojoo, en voi oikein sanoa mitään :D mä oon ihan vain turkulainen perusapina.
Toisaalta niinkin. Tai käännetään niin päin että naisnäkökulmasta ne viimeisillä minuuteilla sut bonganneet tyypit ei varmaan ole sieltä laadukkaimmasta päästä... Tietenkin piirteet arvottaen.
Kävin i Abå kaksi viikkoa takaperin... Suomen kauneimmista kaupungeista absolutely. Mikä on se torin kulmalla oleva kapakka? Siellä Yliopistoapteekin suunnalla.
Toisaalta niinkin. Tai käännetään niin päin että naisnäkökulmasta ne viimeisillä minuuteilla sut bonganneet tyypit ei varmaan ole sieltä laadukkaimmasta päästä... Tietenkin piirteet arvottaen.
Kävin i Abå kaksi viikkoa takaperin... Suomen kauneimmista kaupungeista absolutely. Mikä on se torin kulmalla oleva kapakka? Siellä Yliopistoapteekin suunnalla.
Niin no hei, mä olen ehkä maailman pahin idioottimagneetti. Mietittiin just tänään laivoilla et mun miehien keskiarvoinen älykkyysosamäärä menee kyllä miinuksen puolelle -_- onnistun jotenkin valkkaamaan aina ne pahimmat vatipäät.
Ă…bo on ihan ihana<3
Varmaan baarikärpänen / the Club. Baarikärpänen on ihan jees istuskelupaikka, the Clubilla on nykyisin
vähän tyhjää.
Jep, joten tämä viestinvaihto on siis suoraa jatkumoa tuolle piirteelle . Eikä onni tule nytkään muuttumaan, joten suosittelen kääntymistä www.fi.mensa.org/
Mutta jos mulle tää nyt tämän kerran sallittaisiin. Aurajoki laivoineen on sellainen näky jonka soisi kyllä jokaisen kerran näkevän. Diggailen täysillä. Pitääpä soittaa siskolle jos tuota tulis joku kerta taas loisimaan.