Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon... Soneran netti ollu poikki klo 17.00 lähtien keskiviikosta... Sivuilla tiedotus:

Kaapeli-internet ja dial up soittosarjayhteyksissä häiriöitä
Vika alkoi 21.5.2008 klo 17:00
Viankorjaustoimenpiteet ovat alkaneet.
Arvioitu kuntoontuloaika 21.5.2008 klo 23:30

Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.

TeliaSonera Finland Oyj
Sonera Asiakaspalvelu

Vitut mitää oo korjaantunu ja hirveis vierotusoireissa jouduin siivoo ja katsoo leffan!!! Sit vasta muistin et uittu, mullahan on rajaton tiedonsiirto kännykässä ja eikun koneeseen kii ja täällä ollaan. Ihanaa, elämä ilman nettiä on paskaa ja turhaa!:D

Oon... Soneran netti ollu poikki klo 17.00 lähtien keskiviikosta... Sivuilla tiedotus:

Kaapeli-internet ja dial up soittosarjayhteyksissä häiriöitä
Vika alkoi 21.5.2008 klo 17:00
Viankorjaustoimenpiteet ovat alkaneet.
Arvioitu kuntoontuloaika 21.5.2008 klo 23:30

Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.

TeliaSonera Finland Oyj
Sonera Asiakaspalvelu

Vitut mitää oo korjaantunu ja hirveis vierotusoireissa jouduin siivoo ja katsoo leffan!!! Sit vasta muistin et uittu, mullahan on rajaton tiedonsiirto kännykässä ja eikun koneeseen kii ja täällä ollaan. Ihanaa, elämä ilman nettiä on paskaa ja turhaa!:D
No on se nyt vittu kumma, kun noi perkeet ei saa sitä hommaansa kuntoon. JimmyJammalla on ollut kuulemma tolkuttomat ongelmat ton Soneran yhteyden kanssa. Elämä ilman nettiä on itsemurhan paikka.

Hereill ollaan tosin kelloo vasta 01:16 ja huomenna nukutaan pitkaaaan
E. Totta elama ilman nettia on kuin punttisali ilman naisia!!
Jalkimmaisesta oon saanu kärsiä 11kuukautta:(

Rehellisesti pari päivää pärjäisin ilman mut ei sen enempää enkä netis tee ku kolmee asiaa, Mese, Pakkis ja sähköposti

Pakkis on se mihi jää koukkuun!:D
E. ja youtubes menee aikaa!!

Joo kyllä tää pakkis on se mikä tänne nettiin ajaa. Päivän kun on ilman, niin saa kylmää hikeä pyyhkiä otsalta. Tää uusi vbulletin softa vasta mulle temput teki. Koko ajan saa olla kyttäämässä ihmisten profiileita. Which is nice. :D

Tuli kieltämättä tosi orpo olo ja aloin miettimään ihmisiä keillä ei ole himassa nettiä. Mitä helvettiä ne tekee kaikki illat? Katsoo telkkaa 10h putkeen ja jotain sarjoja seuraa? Itelleni ei tullu ku C.S.I sieltä ja sitten siivoilin ja sen jälkeen olin 1h suihkussa kun en muuta keksinyt, sitten väkisin katsoin yhden leffan... Ja sitten tuli pelastus kun muistin että kännykkääkin voi käyttää!

Netissähän on kaikki! On tämä vaan niin ehanata <3

On. Parhautta ellen sanoisi. Ei malta mennä nukkumaan taas, kun tietää että jään jostain taas paitsi.. :itku:

No ei ny ihan vielä kummiskaan.. :rolleyes:

e. Mutta melkeinpä näin on päässyt käymään.

Ähh... aikainen herätys ja aamuvuoroon töihin. Kaikkea sitä rahasta tekeekin

Meikäläiselläkin on virtaa niin mahottomasti. Yleensä mulla on välikuolema näihin aikoihin.

Voi helvetti kun vituttaa jo valmiiksi se linnun paskan määrä mitä autoon tulee sillä välin kun oon nukkumassa. Ei muuten mutta kun sen eilen pesin..

e. Vitun facebook, taaskaan se ei toimi. ihan paska sivusto..

Oli tuosta netittömyydestä puhetta, niin en muista milloin olisin tuntenut yhtä suurta yksinäisyyttä ja eristäytyneisyyttä, kun jouduin kärvistelemään kokonaisen viikon ilman nettiä.
Uskomatonta kuinka niin merkittävä osa vapaa-ajasta ja sosiaalisista kontakteista jopa lähimpiin ystäviin tullut vuosien varrella tullut riippuvaiseksi netistä. Täältä kun löytyy korvike oikeastaan kaikelle telkkarista, radiosta ja puhelimesta aina kirjojen lukemiseen.
Surullista kai tavallaan. Toisaalta en koe tätä mitenkään kovin rajoittavaksi asiaksi, koska olen aina ollut jonkinsortin erakkoluonne ennenkö oli netistä kuultukaan. Mutta silloin kyllä tahtoo mennä sormi suuhun, kun napanuora tänne katkaistaan aina joskus.

En mäkään oo tuttuja paljon ehtiny näkeen tässä lähiaikoina, mutta silti on tullu enemmän niiden kanssa jutskattua kuin viiteen vuoteen yhteensä! Nytkin ollaan pitämässä tämän netin johdosta tapaaminen vanhojen luokkakavereiden kanssa. Ihan jees juttu tämä nettipetti.

Elämä on kovin suuri
mutta, voih, miksi kasvaa tielläni ruma muuri?
Tietämättä sitä, niin siis mitä?
Muuri on vieläkin mun edessä
vaikka soudan jo veneessä.
Miksi kasvaa muuri vedessä?
Olenko taas aineissa?
Risteilylle lähdin, sinne tahtomattani sätkin.
Matkalla muutaman mummon pätkin,
mielestäni tein sen hyvin.
Mietteisiin jäi mikä puuttuu?
keksin mitä tiedän,
moppi,
se multa puuttuu.

Luovuuden riemuvoitto :dance:
voittajafiilis.

Kirjoitin tänään esseen mitä on historia ja käytin kolmea eri esimerkkiä kulttuurien kohtaamisesta... Nyt on vähän tylsää, pitäs mennä salille mutta sitä ennen pitäs syödä ja ei jaksais yhtään ruveta tekemään safkaa...

Back
Ylös Bottom