No Terryllä kävi vaan paska tuuri. Liukas kenttä ja jalat alta. Anelka sen kusi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäs jääkaapille asti kävellä ja parketti on kylmä ja varpaita paleltaa jos valmiiksi.
Jes Manu jesssss:dance::dance:
Voi hiukan Terryä vituttaa mutta ei se mitään paras joukkue voitti:dance2::hyvä:

Täällä on iha törkeeeen kova meno!Jihaa. Olipahan matsi! Kauhee nälkä ounas mut. huh.
Onko täällä vielä eloa vai onko kaikki sahaamassa pölkkyjä mölkkyjä?! Öy ounaa. Öy on rikkaus. Öy ei ole päivä.
Southportissa tää on ihan tääl NorthWest englannissa ja kaupungin futisfanit on jakautunu aika tarkkaan Liverpool ja manu faneihin ja samoin pubit! Jos menee ulos ja sattuu väärään paikkaan ylläänn jotain manu kamaa niin voipi käydä hassusti nää britit on iha sairat futisfanejaMissäpäin Englantia oot?

No tule kuule ihmeessä:kippis1:Oi helmi. Mä tuun sinne hei Trainer ryyppään!

Väh niinku Kaava 51! Paitti siinä tais olla toisin päin. Mä haluun olla Robert Carlyle! Se on helmi näyttelijä.:DNo tule kuule ihmeessä:kippis1:
Mennään manupaidat päällä liverpool fanejen pubiin ja kattellaan mitä tapahtuu![]()
Mä olen Ridge ForresterVäh niinku Kaava 51! Paitti siinä tais olla toisin päin. Mä haluun olla Robert Carlyle! Se on helmi näyttelijä.:D
Megadeth ounas multa nälän. jihaAAAA