Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No Terryllä kävi vaan paska tuuri. Liukas kenttä ja jalat alta. Anelka sen kusi

Pitäs jääkaapille asti kävellä ja parketti on kylmä ja varpaita paleltaa jos valmiiksi.

Villasukat on kova juttu :thumbs:

Nyt vois mennä ku pelikin loppu.
Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille :haart:

Vois etti jostakin ne... Jos sitä itekkin hipsis unille kohtapuolin, öitä.

Jes Manu jesssss:rock::dance::dance:
Voi hiukan Terryä vituttaa mutta ei se mitään paras joukkue voitti:dance2::hyvä:

:anssi::anssi::anssi::anssi::anssi::anssi::anssi::anssi::anssi::anssi::anssi::anssi::anssi::anssi:
Onneksi on ruokaa niin tulee hyvä mieli....lähtee ärripurri pois ;)

Jihaa. Olipahan matsi! Kauhee nälkä ounas mut. huh.

Onko täällä vielä eloa vai onko kaikki sahaamassa pölkkyjä mölkkyjä?! Öy ounaa. Öy on rikkaus. Öy ei ole päivä.

Jihaa. Olipahan matsi! Kauhee nälkä ounas mut. huh.

Onko täällä vielä eloa vai onko kaikki sahaamassa pölkkyjä mölkkyjä?! Öy ounaa. Öy on rikkaus. Öy ei ole päivä.
Täällä on iha törkeeeen kova meno!
Ajatteleppa mitä olis tapahtunu jos olis ollu Manu-Liverpool finaali en ois uskaltanu lähtee kotoota ulos ku ois tullu liverpool faneilta turpahan:D
Huomenna näkyy kaupungilla paljon iloisia kasvoja:D

Missäpäin Englantia oot?
Southportissa tää on ihan tääl NorthWest englannissa ja kaupungin futisfanit on jakautunu aika tarkkaan Liverpool ja manu faneihin ja samoin pubit! Jos menee ulos ja sattuu väärään paikkaan ylläänn jotain manu kamaa niin voipi käydä hassusti nää britit on iha sairat futisfaneja:hyper:

Meitsi on kanssa messissä! Turpiinsaanti on välillä ihan virkistävää

No tule kuule ihmeessä:kippis1:
Mennään manupaidat päällä liverpool fanejen pubiin ja kattellaan mitä tapahtuu:)
Väh niinku Kaava 51! Paitti siinä tais olla toisin päin. Mä haluun olla Robert Carlyle! Se on helmi näyttelijä.:D

Megadeth ounas multa nälän. jihaAAAA

Jaa sää lähet tolle linjalle. :D Mä oon sit:

Liitteet

• hasselhoff.webp
    hasselhoff.webp
    19,7 KB · Katsottu: 70
Back
Ylös Bottom