Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Myönnetään. Ainiin sain tänään kuulla et mun oikeassa silmässä on puolet huonompi näkö ku vasemmassa :( Vaihtoehdot on joko lasit, piilarit toiseen silmään tai silmälappu et oikea silmä saa harjotusta. Oon kallistumassa jälkimmäisen puolelle.
Mulla on vasurissa kans huonompi näkö. Silmien yhteispelillä näkö on hyvä. Terkkari sit sano että silmän näkö voi parantua, jos hyvin käy. Sanoin siitä sit äitelle, kun se on optikko ja se sano että ehdottomasti se näkö ei voi parantua millään. Huonontua voi vaan lisää, siitä syystä että heikomman silmän ei tarvi tehdä niin paljoo töitä ja se heikkenee. Eli joskus varmaan piilaria surkeempaan silmään.

Eli epäilen tuota silmälappuvaihtoehtoa? Kävitkö optikolla vai missä?

(Pakko vetää vielä tämä >| :dance2: |<, nähnyt ees ennen!)

Jep, missä ovat duunissa, kun eikös kantsis hieman edes panostaa, et ei tarttis vittuuntua totaalisesti duunin takia, sellasta 40 vuotta.;)

EDIT: Tottakai duuni joskus vituttaa, ja niin sen pitääkin vituttaa, kun on kerta duunissa. Mut jos menee duuniin vaan sen vuoksi koska on duunis, nii eikö silloin ole realiteetit kateissa?

Hä? Siis duuni on duunia ja mä teen sitä että mä saan fyrkkaa.. Kyllä mua sinne vituttaa mennä välillä. Eikö sais.? Jos mua vituttaa sen 40 vuotta, niin mua vituttaa sen 40 vuotta. Mitkä vitun realiteetit. Kaiken pitää olla aina niin vitun ihanaa ja mukavaa. vittu mikä avautuminen :david::arvi:

Kaikki on niin ihanaa ja fantsua...

mä lähen nyt meneen. Katotaan huomenna...

Missä on kaikki tytöt?

Niimpä niimpä, taas närästää ihan saatanasti ja kahvia lisää koneeseen :D! Mut kai sitä vois lähtee potkii jalkapalloa :)

Hä? Siis duuni on duunia ja mä teen sitä että mä saan fyrkkaa.. Kyllä mua sinne vituttaa mennä välillä. Eikö sais.? Jos mua vituttaa sen 40 vuotta, niin mua vituttaa sen 40 vuotta. Mitkä vitun realiteetit. Kaiken pitää olla aina niin vitun ihanaa ja mukavaa. vittu mikä avautuminen :david::arvi:

Ei sitä kukaan ole väittänyt että se aina pitäs olla kivaa.
Kyllä duuni voi olla ihan mielenkiintoistakin.

http://www.askmen.com/money/career/45_career.html

Back
Ylös Bottom