Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on vasurissa kans huonompi näkö. Silmien yhteispelillä näkö on hyvä. Terkkari sit sano että silmän näkö voi parantua, jos hyvin käy. Sanoin siitä sit äitelle, kun se on optikko ja se sano että ehdottomasti se näkö ei voi parantua millään. Huonontua voi vaan lisää, siitä syystä että heikomman silmän ei tarvi tehdä niin paljoo töitä ja se heikkenee. Eli joskus varmaan piilaria surkeempaan silmään.Myönnetään. Ainiin sain tänään kuulla et mun oikeassa silmässä on puolet huonompi näkö ku vasemmassa :( Vaihtoehdot on joko lasit, piilarit toiseen silmään tai silmälappu et oikea silmä saa harjotusta. Oon kallistumassa jälkimmäisen puolelle.
Mikä on kun kaikkia vituttaa työt?
Ne on töissä.Ne on väärissä töissä.
:arvi:Ei noin saa kysyä senkin pikku hompsu.. Sun täytyy kysyä, että missä kaikki keijot on? :joulu3:Missä on kaikki tytöt?
Hä? Siis duuni on duunia ja mä teen sitä että mä saan fyrkkaa.. Kyllä mua sinne vituttaa mennä välillä. Eikö sais.? Jos mua vituttaa sen 40 vuotta, niin mua vituttaa sen 40 vuotta. Mitkä vitun realiteetit. Kaiken pitää olla aina niin vitun ihanaa ja mukavaa. vittu mikä avautuminen:arvi: