Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Inkeri toi mulle uuden tyynyn, tommoisen tempur vai mikä helvetti toi on, joku saatanan kallis kuitenkin. Anyways, oi pirskatti kun testasin, niska lepäsi kuin lerssi vasemmassa puntissa. Vois kohta mennä katsomaan saako tällä kertaa unet niin, ettei joka helvetin yö puudu kädet. Sivuttain nukkuvaa sorttia kun olen, niin siinä tuppaa olemaan aika vammainen asento ilman kunnon tyynyvuorta ja jotenkin aina mulla kädet puutuu.

onko naiset ehkä ihmeellisimpiä olentoja maan päällä.mielenterveys säilyisi parempana iliman niitä

Inkeri toi mulle uuden tyynyn, tommoisen tempur vai mikä helvetti toi on, joku saatanan kallis kuitenkin. Anyways, oi pirskatti kun testasin, niska lepäsi kuin lerssi vasemmassa puntissa. Vois kohta mennä katsomaan saako tällä kertaa unet niin, ettei joka helvetin yö puudu kädet. Sivuttain nukkuvaa sorttia kun olen, niin siinä tuppaa olemaan aika vammainen asento ilman kunnon tyynyvuorta ja jotenkin aina mulla kädet puutuu.

Kerroppas huomenna kokemuksia miten toimii... Itellä sama vaiva. Vituttaa aamuisin herätä ku jompikumpi käsistä aina puuduksissa.

Juu, vippaan kommenttia. Noi on siis suunniteltu just pitämään niskan asentoa parempana. Nyt maaten.

attachment.php

Tuntematon tyyppi oli lisännyt minut meselistalleen jo viikkoja sitten. Nyt huomasin, että heebo oli onlinessa, ja keskustelu meni näin:

What sanoo: moro, kuka sinä oot?
Tyyppi sanoo: e muista
What sanoo: voi jeesus.... kato lompakosta, jos löytyy henkilöllisyyspaperit
Tyyppi sanoo: joo
What sanoo
: ilmota sitten
Tyyppi sanoo: joo

Pitkä tauko

What sanoo: no niin, eiköhän meidän "ystävyyssuhde" ollut tässä, johndoe

Laitoin mustalle listalle, mokomatkin paskanaamat. :D

Mua pännii eniten jossain ulkomaisilla forumeilla, kun jotkut tulee sun profiilitietoihin heittääs "hello Stander", "have a nice day", "hi!", "hi, my name is Jimmy, be my friend" tjsp. Ja nää on jotain ihan random ventovieraita. Miksen mä saa vain olla epäsosiaalinen sekasikiö ja ennen kaikkea omissa oloissani?

Back
Ylös Bottom