Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iltapala: Puolikas vesimelooni, purkki tunaa, riisiä, purkki raejuustoa ja porkkanaraastetta. Joutuu vähän improvisoimaan, kun tossa oli about kaikki mitä kaapista löyty. Huomenna ostaan kaupasta tili tyhjäks kaikkee mättöö viikonlopun kunniaks. :dance:
Kopat kaljaa ja drive-inistä burgereita?

Jos mua oikein nukuttaa, niin ei paljon hetkauta, vaikka pommi räjähtäis vieressä :D Toi kännykkä ei siis välttämättä toimi. Tosin nyt oon onneks valon takia heränny ilman mitään hälytyksiä joka aamu joskus 7-7.30 maissa katsastamaan kellonajan ja nukahtanut sitten taas :) Et ehkäpä mä pääsen ylös?
No tuut sit tanne kiroomaan kuiteski jos et paassy:D but hopefully you will get up!!!!!!

Jos mua oikein nukuttaa, niin ei paljon hetkauta, vaikka pommi räjähtäis vieressä :D Toi kännykkä ei siis välttämättä toimi. Tosin nyt oon onneks valon takia heränny ilman mitään hälytyksiä joka aamu joskus 7-7.30 maissa katsastamaan kellonajan ja nukahtanut sitten taas :) Et ehkäpä mä pääsen ylös?
Anna mulle numeros niin soitan sulle aamulla ja varmistan, että oot herännyt. ;)

Puhut totta, en oo pisaraakaa juonu 18vuotis synttareitten jalkee! Sillo tuliki kipattuu sen verta viinaa ettei ees liverpoolin clubeil ottanu mua sisaa:(

No äkkiä ottaan sit lisää. Mitähän Lalli Leipäjuustokin tähän sanoisi.

Aamulla kello soittaa 06:05 ja unet jää taas hiukan lyhyeks mut se on sen ajan murheita sit.
Edit: Vesimeloni tippu maahan ja tietenkin toi kanta jäi ylöspäin voi *****.

Kääshville on tääl Satakunnas Porin lähettyvillä oleva pikku kylänpahanen. Onneks tulee lähtö täältäki kohta.

Back
Ylös Bottom