Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iltaa! Alanpa Rockya katsoon. Ostin tänään Rocky The Complete Saga boksin. Stallone on äijä! :hyvä:

Mul on ollu tähän mennessä tän viikon aamut kans myöhäsiä (9 maissa noussu), mut huomenna pitäis jaksaa jo seiskalta nousta. Mitenköhän onnistuu :D

Quote: Blondina!
kannykkaan joku erittain vittumainen soittoaani ja se taysille ja puhelin noin 10metrin paahan sangysta et joudut nousemaan ku se soi! Sit kylmaan suihkuun ja kuppi kahvia!!

Jos mua oikein nukuttaa, niin ei paljon hetkauta, vaikka pommi räjähtäis vieressä :D Toi kännykkä ei siis välttämättä toimi. Tosin nyt oon onneks valon takia heränny ilman mitään hälytyksiä joka aamu joskus 7-7.30 maissa katsastamaan kellonajan ja nukahtanut sitten taas :) Et ehkäpä mä pääsen ylös?

Pieniä ristiriitoja tässä nyt yhden opettajan kanssa, että en taida valmistua nyt kesäksi.

Iltapala: Puolikas vesimelooni, purkki tunaa, riisiä, purkki raejuustoa ja porkkanaraastetta. Joutuu vähän improvisoimaan, kun tossa oli about kaikki mitä kaapista löyty. Huomenna ostaan kaupasta tili tyhjäks kaikkee mättöö viikonlopun kunniaks. :dance:

Back
Ylös Bottom