Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kiitos kysymästä siinähän se. Lahdessa on paremmat safkat kuin santtiksessa ja yllättävän hyvä sali. Vielä kun pääsis treenaamaankin.. mutta leiriä taas pukkaa. Hemmetin ärsyttävää porukkaa sieltä löytyy. Sitä p-kauden jengiä kaipaa, meillä oli hyvä tiimi silloin.

Mikäs meno siellä suunnalla? Yritäs pärjäillä!

Santiksessa ihan hyvä meininki, jengi on vaa gonahtanu! Eihän se väärin oo, meno on kovaa ja läpyskä lentää edelleen niinku pitääki. Leirii tosiaan kans pukkaa ens viikolla.
Toivottavasti pääsisit Tukik:aan lämäriks nii vois johtajakaudella heittää lisää läppää :D

Okei tulin siis eilen yöllä kotiin mopolla. Avasin boksin, josta otin aurinkolasit jotka olivat pussissa. kiinnitin pussin tiukemmaksi ja otin pussin käteen, tulin huoneeseeni heitin pussin pöydälle ja menin nukkumaan. Äsken katsoin ja pussi oli tyhjä ja laseja ei näy missään. Mitä helvettiä täällä tapahtuu.

Isoveli repii multa pään irti, ne oli sen bollet.

Työvoima osastolle uusi thread -> Henkivartija tarvitaan.

Oh what a night! :D Oltiin kaverin kanssa tanssimassa selvinpäin baarissa, ilta oli varsin tapahtumarikas.

1) Mentiin baariin suomen pelin toisen erän aikoihin ja saatiin pöytäseuraksi sellainen joku 50+ mieshenkilö, joka avasi keskustelun varsin hienosti "Onks teidän äitit vapaita? Teil on hyvät geenit" - Yhteenääneen todettiin, että ei ole. (Mutta iskältä saattas irrota) Oikeastaan tämä oli se ainoa mistä sen puheesta sai selvää ja tämän lisäksi lopuksi päivän mietelause "Pieni asia on hyvä asia". Ok. :jahas:

2) Mr. GASP: 170cm, erittäin hyvin rakennettu keskivartalo (lue: pullea), siilitukka, puuvillahousut ja musta haalistunut lähinnä mekkoa muistuttava 7 numeroa liian iso GASP:n paita. Iltamme kohokohta, ajateltiin jotain skaban tyylistäkin jossain vaihees "Bongaa Mr Gasp", kun se aina välillä katos baaritiskiltä. Loppuajan kyllä istui kuin tatti tuolillaan, kun oli sille kiivennyt. :D

3) Oltii joraamassa ja sitten siihen tulee joku vanha pariskunta tanssimaan äijä reilusti 50+ ja muija jotain samaa luokkaa. Heiluuvat ku heinämiehet siinä meidän edessä korokkeella ja lähteevät pois. Menee noin 20min ja se äijä säntää takasin sormella osoittaen ja huutaa että "Te potkitte minua!" "Te saatanat potkitte minua!". No niinpä tietysti, sitähän meillä on tapana tehdäkin. Sitte ottaa kännykällä kuvaa ja mesoaa tyylilleen ominaisesti. Tämä tilanne toistuu muutaman kerran "Menkää takasin sinne vitun myllypuroon tai kontulaan... mistä perkeleestä olettekin." Aivan. sieltäpä hyvinkin, not. "Mä en pysty kunnolla ees kävelee ja mulla on kauhee mustelma pohkeessa! Te potkitte minua!" Anteeks nyt vaan mutta ei me olla edelleenkään sua potkittu. Poistui joko omatoimisesti loppujen lopuksi tai heitettiin ulos. Huvittavaa oli kun se sen nainen roikkui käsipielessä, että tuo ei kävis päälle .

4) Hienhajuinen hippi. Sori vaan mutta pitkätukat haisee pahalle. Ja juo leijonaa lonkeron seassa, joka kaadetaan omasta pullosta tiskiltä ostetun lonkeron sekaan puolihuomaamatta (ainakin omasta mielestään) tanssilattialla.

Kaikenkaikkiaan ihan hauskaa oli, mutta tohon ravinteliin ei mennä enää koskaan selvinpäin :D

Ei vittu, ei saa unta. Liikaa asioita pyörii mielessä. Jotekin aika levoton olo, nytten aloin kelailemaan tota misukan tarinaa... Mitähän seuraavaksi?

Okei tulin siis eilen yöllä kotiin mopolla. Avasin boksin, josta otin aurinkolasit jotka olivat pussissa. kiinnitin pussin tiukemmaksi ja otin pussin käteen, tulin huoneeseeni heitin pussin pöydälle ja menin nukkumaan. Äsken katsoin ja pussi oli tyhjä ja laseja ei näy missään. Mitä helvettiä täällä tapahtuu.

Isoveli repii multa pään irti, ne oli sen bollet.

Työvoima osastolle uusi thread -> Henkivartija tarvitaan.

Isoveli otti ne ja meni kattoo aamuaurinkoa?:dance:

Voi saatana.

Mulla oli pöydällä sheikkeri täynnä vettä, josta en ollut ehtinyt ottaa siemaustakaan. Huitasin vahingossa purnukan kumoon ja 7dl kylmää vettä loiskahti suoraan haaroväliin.

Pahinta ei ollut se, että kivekset pakenivat vatsaan ja kertoivat ärtymystään säryn muodossa, vaan se lemu joka lähti tästä lähes puhki istutusta toimistotuolista kun se kastui.:david:

Note to self: Osta uus tuoli maanantaina.

Vittu et repesin tota sun sigua Japko. Kyllä on rankkaa :D

Mä olin taas viime yön huoraamassa. Mutta en mä ottanu niiltä mimmeiltä rahaa, ei sitä sitten kai lasketa?

Vois mennä ottaa arskaa pelkillä pikkuhousuilla, että tulee mahollisimman minimaaliset rajat.
Jormaa ja kulkusia ei uskalla ruskettaa, muutenhan siitä tulee liian iso, kun eiks mustalla oo aina valkosta pidempää? Mun lempibändikin niin joskus on laulanut, pakkohan sen sillon on olla totta.

Mikäs vidun feisbuuk pakkiksesta on tullut?

face2face_book_400.jpg

Einari nari pieri ja pani !:dance:

Back
Ylös Bottom